“Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar” bu raporda
“Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar”ın “Customer Brand” olarak ödüllendirildiği A.L.F.A. Awards Araştırması raporlarının satışları başladı. Müşteri deneyimi yönetimindeki başarılarıyla, müşterisiyle sağlıklı ve sürdürülebilir bir ilişki kuran markaların onurlandığı A.L.F.A Awards bu yıl kategori sayısı 46’ya çıkartıldı. AKADEMETRE Research Company’nin gerçekleştirdiği A.L.F.A. Awards Araştırması’nda “Müşteri deneyiminde neredeyim?” sorusuna yanıt bulacaksınız. Araştırma raporunda 3 ana ve 14 alt kriterde markaların tüketici nezdindeki yansımaları yer alıyor.
Sektör ve marka bazında müşteri deneyimi değerlendirmelerinin yer aldığı A.L.F.A. Awards Araştırması’nda ürün ve hizmetlerinin güçlü ve güçlendirilmeye açık alanlarının ayrıntılarına yer veriliyor. Rapora ulaşmak isteyenler aşağıdaki adres ile iletişime geçebilir.
İletişim: Marketing Türkiye Abone İlişkileri Sorumlusu Yasemin Eriç
0212 211 11 12 / 122
[email protected]
ALFA AWARDS’DA YER ALAN KATEGORİLER:
Akaryakıt
Atıştırmalık
Ayakkabı-Çanta-Deri Giyim
Bankacılık
Bebek Bakım Ürünleri
Beyaz Eşya
Bilgisayar/Tablet/Laptop
Binek Otomotiv
Bireysel Emeklilik Sistemleri
Çay
Dijital Yayın Platformları
Elektromarket
E-Ticaret
Fast Food
Gayrimenkul
Gazlı İçecek
Gazsız İçecek
Gıda
Giyim-Moda
Güvenlik Sistemleri
Hava Yolları
İklimlendirme
İletişim
İnternet Servis Sağlayıcıları
Kafe
Kargo
Katılım Bankacılığı
Kişisel Bakım
Kozmetik
Kredi Kartı
Kuruyemiş
Küçük Ev Aletleri
Mobilya
Motosiklet
Mücevherat
Özel Eğitim Kurumları
Restoran
Sadakat Kartları
Sağlık Kurumu
Sigorta
Süt Ürünleri
Teknoloji Üreticisi
Televizyon
Ticari Otomotiv
Turizm ve Seyahat
Ulusal Zincir Market