Ford yeni kampanyasıyla Elon Musk’ı trollüyor
Ford’un “Ford For The Builders” adlı yeni reklam filmi Tesla’nın CEO’su Elon Musk‘ın kamuoyundaki imajına ve şirketinin işçi haklarıyla ilgili sorunlarına atıfta bulunuyor.
Tesla CEO’su Elon Musk, yalnızca Twitter’ı 44 milyar dolara satın almasıyla değil, aynı zamanda bu platformu son birkaç yılda kişisel markası için en etkili iletişim ve pazarlama aracı olarak kullanmasıyla da gündemdeydi. Rakip bir markaysanız, bununla nasıl rekabet edeceksiniz?
Ford 1 Mayıs için hazırladığı reklam filmiyle işte bu soruya yanıt verdi.
Bryan Cranston’ın anonsunun yer aldığı reklam filmi, en çok sesi çıkan kişilerin işler zorlaştığında uzay gemilerine binip gitmek isteyebileceklerine dikkat çekiyor.
Daha sonra Ford, 182.000 çalışanından sadece birkaçına odaklanarak, katkılarını ve kaliteye bağlılıklarını dile getirirken, Amerika Birleşik Devletleri’nde diğer herhangi bir otomobil üreticisinden daha fazla araç monte ettiğinden ve EV’lere 50 milyar dolarlık taahhüdünden bahsettiğinden emin olduğunu vurguluyor. Tam da bu noktada Tesla’nın Fremont fabrikasındaki Siyah işçilerin “yaygın ırkçılık” yaşadığını iddia eden yakın tarihli bir davaya atıfta bulunuluyor.
Reklam filmi Wieden+Kennedy imzası taşıyor.
Elon Musk tweetledi: Twitter ücretli olacak! Peki gelir nereye gidecek?