DeFacto, NFT dünyasına Fırat’la “Merhaba” dedi
DeFacto, Web 3.0’a ünlü karikatür kahramanı Fırat ile giriş yapıyor. Moda ve teknoloji alanında yenilikçi yaklaşımlara sahip marka, Fırat’ın serüvenlerinin bir parçası olacak.
Özellikle metaverse’ten konuşulmaya başlandığından beri markalar, sırasıyla NFT alanına adım atmaya devam ediyor. Bu kez NFT konusundaki planlarını duyurup merak uyandıran marka ise DeFacto oldu. Dünya çapında birden fazla ülkede faaliyet gösteren marka, Fırat karikatürleriyle iş birliği yapacak.
DeFacto daha önce de teknolojiyle modayı harmanlayarak moda alanında yenilikçi ürünlerle karşımıza çıkmıştı. Marka, Fırat’ın NFT projesiyle Web 3.0 dünyasına da yenilikçi yaklaşımını taşımaya ve ekosisteme değer katmaya hazırlanıyor. 93 ülkede tüketicilerine ulaşılabilir modayı mümkün kılan DeFacto, bu yeni girişimiyle dijital dünyada da ilk olmaya ve bu dünyanın moda tercihlerine yön vermeye hazırlanıyor.
Fırat, NFT dünyasına halihazırda başarılı projelerden biri. Uğur Gürsoy tarafından hayata geçirilen projenin Aralık ayında 5000 adetten oluşan ilk koleksiyonu yayınlanmış ve kısa sürede tamamı satılarak yüksek bir pazar hacimine ulaşmıştı. Öyle ki Fırat, Türkiye’den çıkarak NFT dünyasında global bir hayran kitlesine ulaşarak özellikle bulunduğu Avalanche blockchain ekosistemindeki en büyük projelerden birisi olmayı başardı.
DeFacto ile Fırat’ın nasıl bir serüvenle hayranlarının karşısına çıkacağı ise yakında duyurulacak.