Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Bonna Porselen yeni yaratıcı dijital ajansını seçti
Bonna Porselen’in sosyal medya ve yaratıcı dijital ajansı belli oldu.
Kar Porselen’in HoReCa markası olan Bonna’nın, yeni dönem sosyal medya ve yaratıcı dijital ajansı WOX CREATIVE oldu. Wox Creative, Bonna Porselen’e dijital iletişim ve sosyal medya strateji danışmanlığı, içerik ve yaratıcı proje üretimi, hesap yönetimi ve influencer işbirlikleri yönetimi hizmetleri sunacak.
Mabel Çikolata 365 Derece’yi seçti
Geliştirdiği kreatif stratejilerle, yeni nesil tüketiciye ulaşmak isteyen markaların çözüm noktası olan 365 Derece, Mabel ile birlikte yine prestijli bir işbirliğine imza attı. Mabel’in yeni dönem pazarlama iletişim stratejileri; marka iletişimde alışılagelmiş çözümlerin ötesinde, postmodern pazarlama dinamiklerine ve yeni nesil iletişim alışkanlıklarına uygun butik çözümler sunan ajansla birlikte kurgulanacak.
SAP Türkiye, B2Press ile PR çalışmalarını dijitalleştirdi
SAP, Türkiye’deki 20. yılını kutlarken, yalnızca kurumları değil PR çalışmalarını da dijitalleştirerek Online PR Servisi B2Press ile anlaştı. SAP Türkiye, Şubat ayından itibaren başta içerik üretimi, basın bülteni dağıtımı, özel haber ve röportajlar olmak üzere, tüm medya işbirlikleri için B2Press ile çalışmaya başladı.
Geçtiğimiz haftanın marka-ajans iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.