Brandverse Awards jürisinin iki günlük mesaisi tamamlandı
Marketing Türkiye & BoomSonar iş birliğiyle hayata geçirilen ve Dijital Pazarlama İletişimi Platformu’nun (DPİP) destek verdiği Brandverse Awards’ta değerlendirme süreci tamamlandı. Reklamcılar Derneği Başkanı Banun Erkıran’ın Jüri Başkanlığında yapılan jüri değerlendirmesinin tüm aşamalarına Deloitte Türkiye uzmanlığıyla katkı sağladı. İki gün süren, adil ve şeffaf bir ortamda gerçekleşen değerlendirmelerde 125 kişilik uzman jüri 8 ana kategoride tüm başvuruları titizlikle değerlendirdi. Brandverse Awards’un kazanları Haziran ayında gerçekleşecek törenle ödüllerine kavuşacak. Tüm ödül kazananlara ödülleri hem fiziksel hem de NFT olarak takdim edilecek.
Eski ve yeni nesil tüm pazarlama, iletişim ve reklam çalışmalarıyla markaların dünyasına 360 derece kapsayıcı bir bakış sunarak sektörün en önemli organizasyonu olmayı hedefleyen Brandverse Awards’ta değerlendirme süreci tamamlandı. Reklamcılar Derneği Başkanı Banun Erkıran’ın Jüri Başkanlığında 125 kişilik uzman jürinin iki gün boyunca 8 ana kategoride yer alan tüm işleri titizlikle değerlendirdiği süreç sonunda pazarlama sektörümün en iyileri belirlendi. Bu zorlu sürecin kazanları ödüllerine Haziran ayında gerçekleştirecek görkemli bir törenle kavuşacak.
Sekiz ana bölümden oluşan Brandverse Awards’un Jüri Başkanlığını bu yıl Reklamcılar Derneği Başkanı Banun Erkıran gerçekleştirirken Grafik Tasarımcılar Meslek Kuruluşu Başkan Zeynep Tonguç “Craft Bölümü”nün, AKQA Istanbul Chief Entertainment Officer Sami Basut “Film Bölümü”nün, Vestel Pazarlama İletişim Grup Müdürü Feza Turunçoğlu “Marka Deneyimi Bölümü”nün, Reklamcılık Vakfı Başkanı Aslıhan Anarat Çötelioğlu “Medya Bölümü”nün, Artı İletişim Yönetimi Managing Partner Esra Şengülen Ünsür “PR Bölümü”nün, Yapı Kredi Head of Brand Management Arda Öztaşkın “Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik Bölümü”nün, TBWA\Istanbul Chief Strategy Officer Toygun Yılmazer “Strateji Bölümü”nün, Eczacıbaşı Medya Planlama ve Satınalma Müdürü Ayşen Akalın ise “Social Media Awards Turkey Sosyal Medya ve Dijital Bölümü”nün Başkanlığını üstlendi.
Brandverse Awards’un jürisinin hafta sonu mesaisi
Brandverse Awards’un jüri üyeleri iki gün süren yoğun ve titiz bir değerlendirme sürecinin ardından ödül kazanan işleri belirledi.
Pazarlama iletişimi ve reklam sektörüne yön veren dört derneğin katılımıyla (Reklamverenler Derneği (RVD), Reklamcılar Derneği (RD), İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) ve Mobil Mecralar Araştırma Pazarlama ve Reklamcılık Derneği (MMA) kurulan “Dijital Pazarlama İletişimi Platformu (DPİP)” bu yıl Brandverse Awards’un destekçileri arasında yer alıyor.
Genç, dinamik ve kapsayıcı
Sektör liderlerinin bir araya geldiği Brandverse Awards reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarındaki en güncel gelişmeler doğrultusunda tasarlanan genç, dinamik ve kapsayıcı kurgusuyla öne çıkıyor.
2018’den beri başarıyla düzenlenen Social Media Awards Turkey da bu yıl Brandverse Awards çatısı altında yer aldı. Social Media Awards Turkey’nin mevcut yapısıyla birlikte tüm kategoriler Sosyal Medya ve Dijital, Film, Medya, PR, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik, Marka Deneyimi, Strateji ve Craft bölümleri altında yer alıyor. 1 Ocak 2021 – 1 Mayıs 2022 dönem aralığında ilk kez yayınlanmış iletişim çalışmaları ve 1 Nisan 2021 – 1 Nisan 2022 dönem aralığında sergilenen sosyal medya performanslarının yarıştığı organizasyonda reklamverenlerin ve ajansların başarısı detaylı olarak değerlendirildi.
Brandverse Awards’un iletişim ortağı: Demirören Medya
Bu yıl Brandverse Awards’un iletişim ortağı Demirören Medya markaları oldu. Türkiye’nin lider eğlence kanalı Kanal D, önde gelen gazetesi Hürriyet ve en çok dinlenen radyolarından Radyo D Brandverse Awards’a iletişim ortağı olarak desteğini sunuyor.
Yarışmanın açıkhava sponsorları arasında ise PANOFFECT ve Sistem9 yer alıyor.
Değerlendirme süreci Deloitte Türkiye güvencesinde
Dünyanın en büyük danışmanlık şirketlerinden Deloitte Türkiye’nin tüm değerlendirme süreçlerine uzmanlığıyla destek verdiği Brandverse Awards’ta sektörün önde gelen isimlerinden oluşan jüri üyeleri yarışmanın özgün ve şeffaf değerlendirme modeliyle reklamverenlerin ve ajansların başarısını detaylı olarak inceledi.
Brandverse Awards’ten bir ilk
Brandverse Awards, dünyada, markaların Metaverse ve NFT gibi son dönemde oldukça popüler olan konularda ürettiği çalışmalarla bu alanlardaki performanslarının da yetkin bir jüri tarafından değerlendirildiği iki kategorisiyle ilgi çekiyor.
Türkiye’de ilk kez markalar Metaverse ve NFT projeleriyle bir yarışmaya dahil olarak çalışmalarıyla ödül kazanma imkanı bulurken, jüriler de ilk kez bu alanda sergilenen performansları değerlendirdi.
Kazananlar ödüllerinin NFT’sine da sahip olacak
Brandverse Awards’ta ödül kazanan markalar ödüllerinin NFT’lerine de sahip olacak. Dünyada Metaverse ve NFT özelinde uzmanlaşan ilk ajanslardan Metaverse360 Agency desteğiyle kazanan markalara ödüllerinin NFT’leri de sunulacak.
Brandverse Awards’un tüm kategorilerinde geçerli olmak üzere, tüm ödül kazananlara ödülleri hem fiziksel hem de NFT olarak takdim edilecek.