İş dünyasında haftanın atamaları
Salt İletişim Grup’a yeni Head of Digital!
Müşterilerinin doğru adımlarla büyümesini desteklemek adına insan kaynakları yatırımlarını sürdüren Salt İletişim Grup’un yeni Head of Digital’i, sektörün deneyimli isimlerinden Yasemin Küçük oldu.
Sektörün deneyimli isimlerinden Yasemin Küçük, farklı sektörlerden birçok firmaya 360 derece entegre pazarlama ve iletişim danışmanlığı hizmeti veren Salt İletişim Grup’un yeni Head of Digital’ı oldu.
2015 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi’nden mezun olan Yasemin Küçük, birçok ulusal ve global şirkette dijital rollerde görev aldı. Son olarak Havas İstanbul’da “Head of Social Media” sorumluluğunu üstlenmiş olan Küçük, 2022 Mayıs itibarıyla Head of Digital pozisyonunda Salt İletişim Grup’un hizmet verdiği markalarının dijital yolculuklarına liderlik edecek.
Rockwell Automation Orta Doğu, Türkiye ve Afrika (META) Pazarlama Uzmanı ve Bölgesel PR Lideri Hülya Kalyoncu oldu
Rockwell Automation’da pazarlama iletişim müdürü olarak görev yapan Hülya Kalyoncu, Nisan 2022 itibarıyla META Bölgesi Pazarlama Uzmanı ve META PR Lideri pozisyonuna atandı.
Dünyanın endüstriyel otomasyon ve dijital dönüşüm alanında uzman en büyük şirketlerinden Rockwell Automation’da 2011 yılından bu yana pazarlama iletişimi alanında görevini sürdüren Hülya Kalyoncu, Nisan 2022 itibarıyla markanın META Bölgesi Pazarlama Uzmanı ve META PR Lideri göreviniüstlendi.
Yeditepe Üniversitesi, işletme yönetimi alanında yüksek lisansını tamamlayan Hülya Kalyoncu, profesyonel kariyerine 2007 yılında pazarlama alanında başlamıştır. 2011 yılında Rockwell Automation pazarlama iletişim müdürlüğü görevini üstlenen Kalyoncu, Rockwell Automation’da 10 yıldır aynı pozisyonda görev yapıyordu. Nisan 2022 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere META Bölgesi Pazarlama Uzmanı ve META PR Lideri görevine atandı.
Yemeksepeti’nden üst düzey iki yönetici ataması
Yemeksepeti üst yönetiminde iki yeni atama gerçekleştirildi. Büyümeden Sorumlu Direktör görevine B. Ceren Öz getirilirken, Lojistik Operasyon Direktörü görevine de Özgür Yaprak atandı.
Yemeksepeti Büyümeden Sorumlu Direktörü B. Ceren Öz
Boğaziçi Üniversitesi’nde lisans eğitiminin ardından profesyonel iş yaşamına 2010 yılında, lojistik sektöründe giriş yapan B. Ceren Öz; kariyerini 2012-2017 yıllarında L’Oréal’de, 2017-2022 arasında ise Turkcell’de dijital pazarlama ve iletişim ağırlıklı olarak farklı yönetici pozisyonlarındaki görevlerle sürdürdü. Bilgi Üniversitesi Pazarlama yüksek lisans programını 2014’te tamamlayan B. Ceren Öz, 1 Haziran 2022 itibarıyla Yemeksepeti’nde Büyümeden Sorumlu Direktör unvanıyla görevine başladı.
Yemeksepeti Lojistik Operasyon Direktörü Özgür Yaprak
Lojistik Operasyon Direktörü göreviyle Yemeksepeti ailesine katılan Özgür Yaprak ise Mersin Üniversitesi Gıda Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra profesyonel çalışma hayatına Kahve Dünyası’nda başladı. 2012 ortalarında çalışmaya başladığı Domino’s Pizza’dan sonra sırasıyla Pizza Pizza, Meal Box, Simit Sarayı’nda Operasyon Müdürlüğü ve Direktörlüğü pozisyonlarında bulundu ve son olarak da Vigo’da lojistik departmanından sorumlu oldu. İstanbul Üniversitesi’nde İşletme Yönetimi yüksek lisans programını 2018’de tamamlayan Özgür Yaprak, 1 Haziran 2022 itibarıyla Lojistik Operasyon Direktörü olarak Yemeksepeti’ndeki görevine başladı.
Workindo, Ürün Yönetimi Müdür Yardımcılığına Pınar Ekmen’i getirdi
Workindo, bünyesine katmaya devam ediyor. Organizasyon, iş analizi, süreç iyileştirme, üretim yönetimi konularında uzman olan Pınar Ekmen, Workindo’da tüm ürün yönetimi faaliyetlerinden sorumlu olacak.
Balıkesir Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümünden 2015 yılında mezun olan Ekmen, çalışma hayatına 2016 yılında Karbel Grup’ta Yalın Üretim Proje Lideri olarak başladı. Ardından 2018 yılında Domino Tekstil’de yine aynı görevi sürdürüp, üretim ve yönetim arasında köprü olarak iletişimi sağladı. Pınar Ekmen, 2019 yılında kariyerine Arge Bilişim’de Verimlilik ve Kalite Danışmanı olarak devam etti.
Müşteri ihtiyaçlarını anlama ve bu doğrultuda yazılım ekibini yönlendirme konularında deneyimli olan Ekmen, evli ve bir çocuk annesi olup iyi derecede İngilizce bilmektedir.
Scala Yayıncılık 2 deneyimli ismi daha kadrosuna kattı
Gazeteci ve yazar Abdurrahman Yıldırım ve bankacılık sektörünün deneyimli isimlerinden Ender Yılmaz, yönetim, finans, yatırım ve uluslararası piyasalara ilişkin kitaplarıyla tanınan Scala Yayıncılık’ın kadrosuna katıldı.
Abdurrahman Yıldırım
Gazeteciliğe 1983’te Anadolu Ajansı’nda başlayan Abdurrahman Yıldırım, ekonomi muhabirliği yaptığı ve ekonomi ağırlıklı yazılar yazdığı için dönemin başbakanı Turgut Özal’ı izlemekle görevlendirildi. 1987 yılında Cumhuriyet Gazetesi’ne geçti ve burada çakıştığı 8 yıl içinde borsayı ve özelleştirmeyi en baştan itibaren izledi ve yazdı. Daha sonra Cumhuriyet’te köşe yazarlığı ve ardından ekonomi müdürlüğü yaptı. 1994-99 arası Yeni Yüzyıl Gazetesi’nin kuruluşunda görev alan Yıldırım, burada Finans Müdürü ve ardından Ekonomi Müdürü olarak görev yaptı.
1999-2008 arasında Sabah gazetesinde ekonomi müdürü ve yazar olarak çalıştı. 2008’te yeni kurulan Habertürk Gazetesi’ne yazar olarak geçti. Yıldırım, 1990-1997 arası TRT televizyonu Ekonomi Dosyası programında, CNBC-e’de, Bloomberg HT’de, NTV’de, Habertürk TV’de ekonomik ve finansal yorumlar yaptı. Borsa konusunda 4 kitabı, Uzungöl ve Dursun Ali İnan’ın başarı hikayesi kitabını yazdı. Halen Bloomberg’de yorumlar, Habertürk.com.tr.’de finans, borsa ve makro ekonomide trend üzerine, gıda, konut, turizm konularında yazılar yazmaya devam ediyor.
Ender Yılmaz
Bankacılık sektörünün deneyimli isimlerinden Ender Yılmaz ise, 1989 yılında AÜ Siyasal Bilgiler Fakültesi’nde lisans eğitimini tamamladıktan sonra özel bir bankada müfettiş olarak çalışmaya başladı. Aynı bankanın Hazine ve Sermaye Piyasaları Operasyon Bölümü’nde Yönetici ve Müdür olarak uzun yıllar görev yaptı. Kısa bir dönem de özel bir portföy yönetim şirketinde Denetim Müdürü olarak çalıştı.
Operasyon bölümünde çalıştığı süre boyunca, bir kısmı sektörde ilk olan ve halen kullanımda olan pek çok projenin aktif-katılımcı liderliğini yapan Yılmaz, hala özel bir yatırım bankasında Operasyon Grup Müdürü olarak çalışmaya devam ediyor. Hazine, para ve sermaye piyasaları özel ilgi alanı olan Yılmaz, SPK’nın Türev ve İleri Düzey lisanslarına sahip. Ayrıca 2010 yılında Sabancı Üniversitesi Executive EMBA programını tamamladı.
CUBO’da üst düzey atama
2016 yılından bu yana CUBO’da Satış ve Pazarlama Direktörü olarak görev yapan İsmail Helvacıoğlu CUBO’nun Genel Müdür Yardımcılığı görevine atandı.
Üniversite eğitimini yurt dışında işletme alanında tamamlayan 1978 doğumlu İsmail Helvacıoğlu, 20 yıla yakın süredir inşaat malzemeleri sektöründe profesyonel yöneticilik yapıyor.
‘’Yapıda Kusursuz Çözümler’’ misyonu ve “Sektörün Lider Firması” olma hedefi ile son yıllarda dikkat çeken firmanın vizyonuna öncülük edecek olan Helvacıoğlu evli ve iki çocuk babası.
KASİSEN Yönetim Kurulu Başkanlığı’na Rıza Kutlu Işık seçildi
Türkiye Selüloz, Kağıt ve Ağaç Mamulleri Sanayi İşverenleri Sendikası’nın (KASİSEN) 15. Olağan Genel Kurul toplantısında; Işıklar Holding Yönetim Kurulu Başkanı Rıza Kutlu Işık, Sendikanın Yönetim Kurulu Başkanlığı görevine seçildi.
1977 yılından beri, kağıt ve selüloz sanayi alanında faaliyet gösteren işverenlerin, çalışma ilişkilerinde ortak ekonomik, sosyal hak ve menfaatlerini koruyup geliştirme amacıyla faaliyet gösteren KASİSEN’in 15. Olağan Genel Kurulu, 27 Mayıs 2022 tarihinde; İstanbul Gayrettepe’deki Sürmeli Otel’de üye firmaların üst düzey temsilcilerinin katılımıyla gerçekleşti. Yapılan seçimler sonucunda sendikanın Yönetim Kurulu Başkanlığı görevine Işıklar Holding Yönetim Kurulu Başkanı Rıza Kutlu Işık seçildi.
Sendikanın Olağan Genel Kurulu’nda bir dönem daha başkanlık görevine seçildikleri için üyelere teşekkür eden Işıklar Holding Yönetim Kurulu Başkanı Rıza Kutlu Işık, ‘‘Dünyada ve Türkiye’de önemli ekonomik, siyasal ve sosyal gelişmeler yaşanıyor. Bununla birlikte artan globalleşme eğilimi de beraberinde yoğun bir rekabetçi ortamı getiriyor. Sendika olarak, Türkiye kağıt ve ağaç mamulleri sanayisinin güçlü, güvenilir ve öncü teşkilatı olarak, sektörümüzdeki sıkıntıları biliyoruz ve çözüm bulmak için çalışmaya devam ediyoruz’’ dedi.
Santa Farma İlaç üst yönetiminde değişiklik
Santa Farma’nın yeni Pazarlama ve Satış Başkan Yardımcısı Serkan Sepetçi oldu.
Serkan Sepetçi, 2004 yılından bu yana ilaç sektöründeki kariyeri boyunca, hem Türkiye hem de yurtdışında üst düzey görevlerde yer almıştır. 2015 yılından itibaren Abbott İlaç Divizyonu’nda çeşitli üst yönetim kademelerinde bulunmuştur. 2020 yılından bu yana Abbott Bağımsız Devletler Topluluğu Bölge Direktörlüğü görevini yürütmüş olup Mayıs 2022 itibarıyla Santa Farma İlaç’ta yeni görevine başlamıştır.
Berko İlaç’ta organizasyonel gelişim ve yeni atamalar
Berko İlaç Fabrika Direktörü Oben Baykal, Ar-Ge ve Ruhsatlandırma Direktörü Recep Avcı, İnsan Kaynakları ve Organizasyonel Gelişim Direktörü İbrahim Sarıyar, Mali İşler Direktörü Cem Günbay, Tedarik Zinciri Direktörü olarak da Erhan Tosun atanırken, Üretim Müdürü Ömer Sürmen, Teknik Hizmetler Müdürü Ahmet Kabakçı, Ürün Müdürü Tuğba Temizer, Satış Etkinliği Yöneticisi Gökhan Ezber Berko İlaç’a katıldı.
Oben Baykal
Ankara Gazi Üniversitesi Kimya Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra 2002 yılında, Roche İlaç’ta üretim mühendisi olarak iş hayatına başladı. Ardından, Sandoz İlaç ve sonrasında Novartis İlaç Kurtköy Tesisleri’nde üretimde çeşitli pozisyonlarda çalıştı. 2011-2015 yılları arasında Onko Koçsel İlaçları’nın Gebze Onkoloji ve non-Onkoloji Tesisleri’nin projelendirme, inşaat, kurulum ve devreye alma projesini yönetti. Burada toksik steril ürünlerin üretimi, izolatör teknolojileri ve containment sistemler konusunda edindiği tecrübeyi çeşitli uluslararası konferanslarda paylaşarak sektöre katkıda bulundu.
2015-2018 yılları arasında ise Roche İlaç’ta biyoteknoloji alanında, ürünlerin, hücreden başlayarak bitmiş ürüne kadar üretilmesi projesinde proje müdürü olarak görev aldıktan sonra bir süre çeşitli firmalara ilaç tesisi kurulumu üzerine danışmanlık yaptı. 2019 yılında Sandoz Gebze-1 Fabrikası’nın kapatılması ve ürünlerin yurt dışı Sandoz Tesisleri’ne transferi amacıyla burada proje müdürü olarak göreve başlayan Oben Baykal, fabrikanın Genveon İlaç’a devredilmesi sonrası bir yıl süre ile fabrika direktörlüğü görevini üstlendi. 2021 yılında fabrika müdürü olarak Berko İlaç ailesine katılan ve 2022 yılında Fabrika Direktörlüğü görevine atanan Oben Baykal, evli ve bir çocuk babasıdır.
Recep Avcı
1982 yılında Erzurum Atatürk Üniversitesi Fen Fakültesinden kimyager olarak mezun olan Recep Avcı, 1986 yılında Fako İlaçları ile ilaç sektöründe çalışmaya başladı. Fako İlaçları’nda 12 yıllık Ar-Ge tecrübesinden sonra, 1998-2000 yılları arasında Toprak İlaç’ta Ar-Ge formülasyon şefi olarak görev yaptı. 2000-2004 yılları arasında Bilim İlaç’ta formülasyon geliştirme şefi olarak görev alan Avcı, daha sonra sırasıyla 2004-2013 yılları arasında Abdi İbrahim’de formülasyon geliştirme müdürü, 2013-2017 yılları arasında Deva İlaç’ta Ar-Ge merkezinde Ar-Ge grup müdürü, 2017- 2020 yılları arasında Onko Koçsel’de Ar-Ge ve kalite grup müdürü olarak görev aldı. 2020’dan itibaren Berko İlaç’ta Ar-Ge koordinatörü olarak çalışmaya başlayan Recep Avcı, Ar-Ge ve Ruhsatlandırma Direktörü olarak atanmıştır. Avcı, evli ve iki çocuk babasıdır.
İbrahim Sarıyar
Marmara Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesini ve Maltepe Üniversitesi MBA programını tamamlayan İbrahim Sarıyar, Florida State Üniversitesinde İngilizce dil eğitimi aldı, 2003 yılında Ortadoğu Teknik Üniversitesi İnsan Kaynakları Yöneticiliği sertifika programını ve 2017 yılında Koç Üniversitesi Yönetici Geliştirme programını bitirdi. Çalışma hayatına 2001 yılında Süzer Holding bünyesinde başlayıp, insan kaynakları ve kalite yöneticisi olarak çalışan Sarıyar, daha sonra Tosçelik A.Ş.’nin insan kaynakları müdürü olarak kurumsallaşma süreçlerini yönetti.
Ardından Türk Ekonomi Bankası’nda insan kaynakları yöneticisi olarak görev yapan Sarıyar, son olarak Avrupa Kalkınma ve İmar Bankası’nın (EBRD) ve Investcrop yatırım fonunun ortak olduğu Tiryaki Agro firmasında grup insan kaynakları müdürü olarak tüm kurumsallaşma süreçlerine liderlik etti. 2011-2016 yılları arasında, Yıldız Teknik Üniversitesi SEM bünyesinde İnsan Kaynakları Sertifika programlarında eğitmen olarak da görev yapan Sarıyar; mülakat teknikleri, performans yönetimi, iş hukuku, ücret ve bordrolama konularında eğitimler verdi. Aralık 2015 tarihinden bu yana Berko İlaç İnsan Kaynakları Müdürü olarak görev yapan İbrahim Sarıyar, İnsan Kaynakları ve Organizasyonel Gelişim Direktörü olarak atandı.
Cem Günbay
İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi İşletme bölümü mezunu olan Cem Günbay, çalışma hayatına MT (yönetici adayı) eğitim programını kazanarak Akbank genel müdürlüğü ticari bankacılık pazarlama biriminde uzman yardımcısı olarak başladı. Daha sonra bünyesinde Goodyear lastikleri, Billur tuz, Chrysler kamyon imalatı, inşaat ve turizm alanlarında faaliyet gösteren firmaları barındıran TATKO holding grubunda finans uzmanı olarak çalıştı.
2000 yılında ilaç sektörüne geçiş yaparak 10 yıl boyunca Alman ilaç firması Hexal ve sonrasında Sandoz grubunda finans, bütçe-planlama ve raporlama bölümlerinde yönetici ve müdür pozisyonlarında çeşitli görevler aldı. Ardından kısa bir süre uçak bakım firması olan My Technic firmasında bütçe ve raporlama müdürü olarak çalıştıktan sonra Aralık 2010 yılında tekrar ilaç sektörüne geçerek Berko İlaç’ta sırasıyla bütçe ve kontrol, muhasebe ve finans müdürlüğü ve mali işler müdürlüğünde bulunan Cem Günbay, Mali İşler Direktörü olarak atandı.
Erhan Tosun
İstanbul Üniversitesi Almanca Öğretmenliği bölümünden mezun olduktan sonra, 2002 yılında Santa Farma İlaç’ta üretim-planlama ve kontrol asistanı olarak ilaç sektörüne başlayan Erhan Tosun, bu firmada 11 seneye yakın tedarik zinciri yönetimi alanında farklı pozisyonlarda çalıştı. Santa Farma İlaç’ta çalıştığı dönemde 2005-2007 yılları arasında Bahçeşehir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsünde Tedarik Zinciri ve Lojistik Yönetimi alanında tezli yüksek lisans yapan Erhan Tosun, 2012-2013 yılları arasında Sandoz İlaç’ta depolar koordinatörü olarak çalıştı.
Daha sonra HİPP Organic Bebek Mamaları’nda 2019 yılına kadar tüm süreçlerden sorumlu tedarik zinciri müdürü olarak görev aldı. 2019 yılında Toksöz Grup çatısı altında bulunan Arven İlaç, Verano Veteriner İlaç ve Montero Gıda firmalarının tedarik zincirlerinin baştan sona yönetiminden, grup tedarik zinciri müdürü olarak, sorumlu oldu. 2022 Şubat itibarıyla Berko İlaç’ta Tedarik Zinciri Direktörü olarak göreve başlayan Erhan Tosun, bugüne kadar tedarik zinciri yönetimi ve IT alanında farklı ölçekte pek çok lokal ve global projede yer almıştır.
Ömer Sürmen
1992 yılında Atatürk Üniversitesi Kimya bölümünden kimyager olarak mezun olan Ömer Sürmen, iş hayatına Eczacıbaşı Topluluğu’nda kalite kontrol sorumlusu olarak başladı. Ardından ilaç kariyerine adım attığı Abdi İbrahim’de 1998-2018 yılları arasında sırasıyla; kalite kontrol yöneticiliği, Ar-Ge formulasyon yöneticiliği, üretim yöneticiliği ve müdürlüğü yaparak farklı disiplinleri tanıma ve çalışma fırsatı oldu. 2017 yılında Abdi İbrahim’in Cezayir tesisinin devreye alınması ve ilk üretimlerin yapılması için expat olarak 6 ay Cezayir’de bulundu. Daha sonra 2018 yılında tesis kurulumu yeni başlayan Azeri orjinli ilaç firmasında üretim müdürü olarak göreve başladı.
Burada yıllık 75 milyon kutu üretim kapasitesine sahip; katı, likit, yarı katı üretim ve ambalajlama potansiyeli olan tesisin kurulumu ve devreye alınması, T.C. Sağlık Bakanlığı denetiminin başarıyla geçilmesi ve fabrikanın GMP belgesinin alınması süreçlerini yönetti. 2022 yılında Berko İlaç’a Üretim Müdürü olarak katılan Ömer Sürmen, iş hayatının yanı sıra sosyal faaliyetleri de aktif olarak sürdürmektedir ve farklı rollerde başarılı bir tiyatro geçmişine sahiptir. Aynı zamanda 2012 yılından beri üyesi olduğu Kimyagerler Derneği’nde de genel başkan yardımcısı olarak aktif rol almaktadır.
Ahmet Kabakçı
1998 yılında Hürriyet Anadolu Teknik Lisesi’nde Otomatik Kumada (Mekatronik) bölümünü okul birinciliği ile bitirdikten sonra Yıldız Teknik Üniversitesi’nde Makine Mühendisliği bölümünü, ardından İstanbul Teknik Üniversitesi’nde Makine Mühendisliği yüksek lisansını tamamladı. 2007 yılında Honda Türkiye A.Ş. otomobil fabrikasında bakım onarım mühendisi olarak profesyonel iş hayatına başlayan Ahmet Kabakçı, enerji tasarrufu projeleri ve enerji Scadası kurulumları gerçekleştirdi. Daha sonra ilaç sektörüne Biofarma İlaç ile adım atarak Hüttlin FBD, granül ve Manesty kaplama makinaların kurulumlarında görev aldı. Electircfil Unifil Otomotiv firmasında yeni üretim binası ve yeni ürün projelerin devreye alınmasında Fransız proje ekibi ile birlikte görev aldı.
2012-2014 yıllarında Sandoz İlaç’ta yardımcı işletmeler ve üretim makinalarında bakım mühendisi olarak bakım, arızalar, kalibrasyonlar, kalifikasyonlar ile GEA FBD kurulumu, Glatt Smart 700 kaplama kurulumu ve devreye alınmalarında çalıştı, global enerji ekibi ile enerji verimliliği projeleri gerçekleştirdi. 2015-2021 yıllarında Biofarma İlaç’ta önce teknik müdür daha sonra mühendislik ve yatırımlar müdürü olarak çalışan Ahmet Kabakçı, Münir Şahin İlaç fabrikasından üretim hatlarının Biofarma’ya taşınması ve kurulumunu gerçekleştirdi. Çeşitli makine upgrade projeleri, tasarruf çalışmaları, yeni üretim makinaların kurulması ve devreye alınmasını gerçekleştirerek tüm işletme direktörlüğünün Capex-Opex bütçe yönetimi gerçekleştirdi. 2021-2022 yılında Onko Koçsel İlaç’ta teknik müdür olarak görev alan Ahmet Kabakçı, 2022 Mart ayından itibaren Berko İlaç’ta Teknik Hizmetler Müdürü olarak çalışmaya başlamıştır.
Tuğba Temizer
Bahçeşehir Üniversitesi İşletme bölümünü tamamladıktan sonra 2014 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi İnsan Kaynakları Yöneticiliği sertifika programını ve 2020 yılında ICF-Uluslararası Koçluk Federasyonu onaylı Profesyonel Uzman Koçluk programını bitiren Tuğba Temizer, ilaç sektörüne 2015 yılında Neutec İlaç’ta ürün tanıtım temsilcilisi olarak başladı. 2017 yılından itibaren Neutec İlaç, Generica İlaç ve Koçak Farma firmalarında farklı terapötik alanlarda akut ve kronik ürünlerden sorumlu ürün müdürü olarak görev yapan Temizer, Aralık 2021 tarihinden bu yana Berko İlaç Beyaz Grup Ürün Müdürü olarak görev yapmaktadır.
Gökhan Ezber
Anadolu Üniversitesi Fen Fakültesi İstatistik bölümünü ve Marmara Üniversitesi Vakfı Pre MBA programını tamamlayan Gökhan Ezber, 2002 yılında Boğaziçi Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Yüksekokulunda MIS (Yönetim Bilişim Sistemleri) sertifika programını bitirdi. Çalışma hayatına 1999 yılında reklam ve pazar araştırma sektöründe başlayıp, pazar araştırma ve sistem yöneticisi olarak çalışan Ezber, 2004 yılında ilaç sektörüne geçiş yaparak Nobel İlaç’ta satış etkinliği ve pazarlama destek süreçlerini yönetti.
Ardından 2013 yılında Santa Farma İlaç’ta iş süreçleri uzmanı ve proje koordinatörü olarak görev yapan Gökhan Ezber, 2015 yılında ilaç istatistikleri ve veri şirketi olan IQVIA’in (Ims Health) ilaç şirketlerinin veri ihtiyacını karşılayan biriminde müşteri hizmetleri müdürü olarak görev alarak sektörün önde gelen firmalarıyla çalıştı. Son olarak 2021 yılında Koçak Farma İlaç’ta satış etkinliği süreçlerini geliştiren Ezber, Mart 2022 tarihinde Satış Etkinliği Yöneticisi olarak Berko İlaç’a katıldı.
Geçtiğimiz hafta gerçekleşen atamaları incelemek için tıklayın!