İletişim sektörünün en kritik sorunları masaya yatırıldı
Bugün İstanbul Ticaret Üniversitesi’nin Sütlüce yerleşkesinde İletişim Fakültesi Dekanlığı’nın liderliğinde gerçekleşen geniş katılımlı toplantıda, iletişim sektörünün en kritik sorunları masaya yatırıldı. Ekonomi Gazetecileri Derneği, Kurumsal İletişimciler Derneği, Reklamverenler Derneği, İletişim Danışmanları Derneği ve Türkiye Halkla İlişkiler Derneği’nin başkanlarının da hazır bulunduğu toplantının ev sahiplerinden biri de Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu oldu.
Ekonomi basını ve halkla ilişkiler sektörünün itibarını korumak ve sorunların çözümünde sektörler arası işbirliği sağlamak amacıyla gerçekleştirilen toplantıda bu amaçları gerçekleştirmek adına bir strateji oluşturmayı hedefliyor. İlk toplantının gündem maddeleri ise şöyle sıralandı: “6052 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 61. Maddesi’nde yer alan ‘örtülü reklam’ tanımının ilgili yönetmelikte de net olmaması”, “Basın akreditasyonu ve haber ambargo protokolünün işleyişi”, “Rüşvet, paralı haber iddiaları”, “Dijital dönüşümde habercilik anlayışı ve hukuka uyumu…”
Oldukça verimli geçen toplantıda şu isimler yer aldı:
Mete Camdereli – İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı
Nihal Kocabay – İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi Asistanı
Günseli Özen Ocakoğlu – Marketing Türkiye
Esra Şengülen – İDA
Müjgan Bayraktaroglu – İDA
Emine Çubukçu – İDA
Ahmet Coşkunaydın – EGD
Ugur Küçük – TVNET
Hasan Eriş- EGD
Celal Toprak – EGD
Işıl Arıdağ – İDA
Bengi Vargul -KID
Meral Saçkan – IDA
Ahmet Pura -RVD
Hasan Arslan – Anadolu Ajansı
Necla Zarakol – iDA
Barika Göncü- İDA
Gonca Karakaş – TÜHİD
Figen Toksu- TÜHİD
Çiğdem Antlı – TÜHİD