Araştırmalarla tüketiciyi anlamak!
Bilginin alabildiğine demokratikleştiği bir dönemden geçiyoruz.
Tabiri caiz ise her taraftan bilgi akıyor. Ancak bu bilgi deryasını yorumlayıp anlamlı sonuçlara ulaşmak, nitelikli veriye dönüştürmek hiç de kolay değil. Özellikle de değişimin ve dönüşümün temel prensip olduğu pazarlama sektöründe…
Araştırmalarımız, okurlarımızın pazarlama ve pazarlama iletişimi sektöründe daha derinlikli bilgilenme talepleri olduğunu gösteriyor.
Türkiye’nin ilk pazar araştırmaları bankası
Bu tespitten yola çıkarak okurlarımıza; tüketici iç görüsünden makro trendlere, sektörel gelişmelerden itibar ölçümlerine kadar çeşitli konularda araştırmalar sunmak için çalışmalarımızı hızlandırdık.
Bundan böyle her hafta www.marketingturkiye.com.tr sitesinin “Araştırmalar” sekmesinde farklı alanlara ışık tutan kapsamlı araştırmalar sunuyoruz.
Şu ana kadar yayınlanmış araştırmalar:
Fast Food tüketim alışkanlıkları ve marka tercihleri
PwC Küresel Toplam Perakende Araştırması
2015 ilk çeyreği Türkiye Reklam Yatırımları raporu açıklandı
Accenture, “Kesintisiz Perakende Araştırması”nın Türkiye sonuçları
BAREM’in X ve Y jenerasyonunun iş hayatındaki tutum ve değerlerinin farklılıklarını ortaya koyan araştırması
Annelerin online alışveriş alışkanlıkları
2015 Top 30 Global Medya Sahipleri Raporu yayınlandı
Bank of America Merrill Lynch ‘Dönüşen Dünyada Y Kuşağı’ Araştırması
Ericsson’un hazırladığı Haziran 2015 Global Mobil Kullanım Raporu
Türk tüketicisinin dijital dönüşümü araştırması
Türkiye AVM Potansiyeli Araştırma Raporu (2014-2016)
2015 yılı Cisco Güvenlik Araştırması Raporu
Aile Hekimliği Omnibus Araştırma Raporu
Küresel Spor Medyası Tüketim Raporu 2014
Türkiye’de Sektörlerin Ekonomiye Gerçek Katkıları
Ve daha fazlası:
Üyelikle ilgili bilgi için:
Marketing Türkiye Abone servisi
Yasemin Eriç
Tel: 0212 211 11 12 / 128