Netflix reklam destekli abonelik hizmeti için Microsoft’u atadı
Netflix, reklam destekli abonelik planını başlatmak için Microsoft ile birlikte çalışacağını açıkladı. Akış devi, Microsoft’u reklam platformunun lansmanını desteklemek için küresel reklam teknolojisi ve satış ortağı olarak atadı. Hem Microsoft hem de Netflix tarafından anlaşmanın detaylarına ilişkin açıklama geldi.
Netflix COO’su ve Chief Product Officer’ı Greg Peters, bu partnerliğin hedeflerine ilişkin detayları paylaştı: “Microsoft reklam destekli yeni bir teklif oluşturmak için tüm reklam ihtiyaçlarımızı karşılama konusunda kanıtlanmış bir yeteneğe sahip. Üzerinde çalışmamız gereken çok şey var ama uzun vadeli hedefimiz belli. İzleyici için daha fazla seçenek ve reklamcılar için birinci sınıf bir TV markası deneyimi.”
Microsoft’un Ağ Deneyimleri Başkanı Mikhail Parakhin ise “Reklam ihtiyaçları için Microsoft’u arayan pazarlamacılar, Netflix izleyicisine ve premium bağlantılı TV envanterine erişebilecek. Netflix’te yayınlanan tüm reklamlar yalnızca Microsoft platformu üzerinden sunulacak” açıklamasında bulundu.
Kaynak: The Drum
Her geçen gün rekabetin daha fazla arttığı e-ticaret pazarında markalar, tüketiciye ulaşmak için video influencer marketing’e ağırlık veriyor. E-ticarette şirket sayısı, pazar yeri ve işlem hacmi her geçen gün yükselişini sürdürürken video içerikli kampanyalar tüketici alışkanlıklarını etkiliyor. Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.