Marketing Türkiye Eylül sayısının en iyi bültenleri
Türkiye’nin en yeni ürünlerinin bültenlerini derlediğimiz Marketing Türkiye “Türkiye’den” sayfalarında Eylül sayısında çıkan haberleri derledik.
1- Yeni nesil koşu deneyimi: adidas, BOOST serisinde kullandığı enerji kapsülleriyle yakaladığı “Enerji Geri Dönüşüm” özelliğini Ultra BOOST serisinde geliştirerek
koşu ayakkabılarında dört mevsim performansı artırmayı hedefliyor.
adidas Türkye PR – Gülşah Günenç
2- Apollo 13’ün 45’inci yılına özel: Omega Speedmaster, 1970 yılında NASA’nın aya ayak basmayı hedefleyerek uzaya gönderdiği üçüncü görevi olan Apollo 13’ün 45. yıldönümüne hitaben tasarladığı saatini tanıttı.
Team İletişim – Seval Atanur
3- Avon’dan 3D ruj: AVON, 3D Dolgunlaştırıcı Ruj serisiyle yeni sezonda dikkatleri dudaklara çekmeyi planlıyor. Dudakların iki haftada yüzde 35’e kadar daha dolgun görünmesini sağlayan AVON 3D Dolgunlaştırıcı Ruj 15 farklı renk alternatifi sunarken retinol ve kolajen de içeriyor.
Excel – Seda Çilingiroğlu
4- Tepe Home’da okul sezonu açıldı: Tepe Home yaz tatilini tamamlayan ve sıkı bir ders temposuna başlayacak olan çocuklar için tasarladığı yeni oda ürünleriyle çocukları okul sezonuna hazırlıyor. Çocukların yaratıcılığının ve çalışma motivasyonun artmasını sağlayacak renk ve modelde tasarlanan mobilyalar ve aksesuarlar Eylül ayında satışa sunuldu.
Tepe Home Kurumsal – Gözde Özgül
5- Dar kesim şıklığı: Dar kesim pantolonların erkekleri daha fit gösterdiği içgörüsüyle hareket eden Dockers, yeni sezon kreasyonlarında dört farklı slim fit pantolon modelini erkeklerin beğenisine sundu. Dockers, ikonik slim pantolonlarla farklı tarzlar yaratmayı vadediyor.
Contactplus+ İletişim Hizmetler – Duygu Derun
6- Kendine güvenenlere: Beymen Club İstanbul’dan ilham aldığı yeni sezon ürünlerini müşterilerinin beğenisine sunuyor. Markanın Artistik Direktörü Murat Türkili’nin imzasını taşıyan koleksiyon metropol kadını ve erkeğinin kendine güvenen karakterini ön plana çıkarıyor. Beymen Club, İstanbul koleksiyonuyla kadın ve erkeklere yeni kombinler vadediyor.
Effect Halkla İlşkler – Çğdem Yakar/Sahra Blgn
7- Seramikte Santorini rüzgarı: Yurtbay Seramik, Santorini Serisi’nde son yılların tercih edilen dokuları arasında yer alan taş görünümlerini kullanıcıların beğenisine sunuyor. Gri, bej ve vizon renk alternatifleriyle tasarlanan seride farklı ebat seçenekleriyle mekânlara estetik ve derinlik kazandırmak hedefleniyor.
Yurtbay Seramik Kurumsal – Canan Duman
8- Mudo’dan farklı bir koleksiyon: Mudo Collection Sonbahar-Kış 2015/16 Sezonu bu defa moda tasarımcısı Gamze Saraçoğlu direktörlüğünde hayat buldu. Mudo, Saraçoğlu’nun nefes alabilen pratik kumaşlarla enerjik, canlı, eğlenceli, feminen ve daha renkli tasarladığı parçalarla kadın modasında yenilik sunmayı hedefliyor.
Golin İstanbul – Işıl Alakuş Kavaklı
9- Kablo kalabalığına son: Samsung Electronics, mobil cihazlar için kablosuz şarj özelliği sunan ilk monitörüyle mobil cihazların şarj edilmesinde ihtiyaç duyulan kablo ve bağlantı noktalarını ortadan kaldırmayı amaçlıyor. 23,6 inç ve 27 inç olarak iki farklı boyutta sunulan monitörün, Qi kablosuz şarj standardına uygun tüm mobil cihazlarla çalıştığı belirtiliyor.
Cohn&Wolfe İstanbul – Mehtap Halıcı
10- Profesyonel görüntüde yeni ürün: Astel Elektronik, hem aydınlatma hem de projeksiyon işlevlerine sahip yeni bir ürün olan “Panasonic – Space Player”ı kullanıcıların beğenisine sundu. Space Player ile perakende sektörü; restoranlar, mağazalar, müzeler ve diğer birçok mekanda çoklu görüntü sistemi hedefleniyor.
Medaetik İletişim – Züleyha Güvener