Gereksiz tavsiyeleri ıslak mendile dönüştüren kampanya
Bebek bakım markası Tommee Tippee, Amerikalı genç anne babaları rahatsız edici çocuk bakım tüyolarından kurtarmak için “Haydi Ebeveynler” sloganıyla bir kampanya başlattı. Marka, ebeveynleri kendi iç güdülerini dinlemeleri için cesaretlendirdiği kampanyada tüm tavsiyeleri ıslak mendile çevirdi.
Bebek ürünleri imalatçısı firmanın yaptığı araştırmanın sonucunda, 1000 yeni annenin yarısından fazlasının, kendilerini istenmeyen/bilinmeyen fikirlerden ve tavsiyelerden dolayı çocuklarını nasıl yetiştirecekleri konusunda fazla düşündüğünü ve çelişkiye düştüğü sonucuna ulaştı. Bunun üzerine Tommee Tippee ebeveynlik hakkında yazılan kitapların, makalelerin, çıktısı alınmış blog sayfalarının geri dönüştürülmüş halinden tavsiye ıslak mendillerini yarattı.
Sınırlı sayıda üretilen mendillerden iki yüz elli tanesi kullanıcılarla buluşturuldu. Bu süre zarfında, Tommee Tippee; McCann New York ile yeni ebeveynler kazanmak ve etkilemek için internet üzerinden kampanyayı yaygınlaştırmaya başladı.