Lüks moda markaları Uber’i tercih ediyor
Şehir içi özel araç çağırma uygulaması Uber, bu ay başından itibaren büyük perakendeciler ve lüks moda markalarıyla işbirliğine gideceğini duyurdu.
New York 5. Cadde’deki lüks markaların satışını yapacak olan Uber temas halinde bulunduğu Bigcommerce ve Shopify’ı tedarikçi dağıtım zincirinin isimleri yapmayı hedefliyor.
Amazon’un yapmak isteyip de başaramadığı şekilde lüks markalara odaklanan Uber, Amazon’un tersine niş bir pazar yeri olması ve imaj olarak da lüks marka tarzıyla uyuşmasıyla başarı sağlıyor. Lüks e-ticaret sitesi Gilt Groupe işbirliğiyle başlattığı UberRUSH programıyla New York şehrinde evlere teslim lüks ürün dağıtımının yanı sıra Uber’in kendi e-ticaret girişimi UberEATS de Amerika’da sınırlı sayıda yerde olmasına rağmen evlere yemek servisi dağıtıyor.
Kitap ve DVD satışlarıyla başlayan; şimdilerde Amazon Fresh markasıyla sebze-meyve satımı gerçekleştiren Amazon’la aynı doğrultuda ilerleyen Uber, taksicilik hizmetleriyle kazandığı sermayeyi tüm başarılı girişimler gibi diğer alanları da kendi işine dahil ederek değerlendiriyor.