“Türkiye’nin Dijital Hikayeleri”ni Doğu Demirkol anlatacak
Turkcell’in, yenilikçi teklif ve ürünlerine yönelik yeni kampanyasının yüzü komedyen Doğu Demirkol oldu. Demirkol, Turkcell’in ürün ve tarifelerine yönelik yeni kurgu ve tekliflerini, ‘Türkiye’nin Dijital Hikayeleri’ çatısı altında ekrana taşıyacak.
Doğu Demirkol kullanıcılara yönelik özgün tekliflerin ve kurguların konu edileceği serinin ilk reklam filminde rol alacak ve yeni lanse edilen Esneyen Paket’i anlatacak. Ünlü komedyen serinin devamında ise farklı hikayeler ve farklı ürünlerle ekrana gelecek.
“Kısmet bugüneymiş”
Turkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Alper Ergenekon; “İhtiyaçların değişimine paralel olarak iletişim ihtiyaçları da değişiyor. ‘Türkiye’nin Dijital Hikayeleri”’dediğimiz yeni iletişim çatısı altında da bu ürün ve hizmetlerimizi anlatacağız. Bu alandaki marka yüzümüz de samimi, gerçek, içimizden biri olan sevgili Doğu Demirkol” dedi.
Doğu Demirkol ise Turkcell’le yaptığı iş birliğiyle ilgili; “Türkiye’de teknolojinin adaptasyonuna dair çok güzel hikayeler var. Amaç, bunların mizahi dille anlatılması. İnşallah herkes beğenir. Ben çekimlerde çok eğlendim, keyif dolu bir set macerası oldu. Herkes eğlensin, mutlu olsun diye çabalıyorum. Bilgisayar Mühendisliği okudum. Turkcell’e mühendis olarak girmeye çalışmış, CV göndermiştim. Kısmet bu projeyeymiş. Zaten oyuncu olmak istiyordum. Ne yaparsam yapayım, eğlenelim, mutlu olalım istiyorum.”