FOX’un yeni yayın dönemi başlıyor
FOX yeni yayın dönemine renkli, ışıl ışıl ve iddialı bir grafik paketiyle merhaba diyor. Yenilikçi ve cesur bir yaklaşımla tasarlanan paket, Eylül ayından itibaren kanalın yenilenen yüzünü yansıtmaya başlıyor. İzleyicileri daha canlı, daha yenilikçi ama her zamanki gibi samimi bir FOX bekliyor.
Marka ve içerik arasında kuvvetli bağ
FOX International Channels global ekibi tarafından hazırlanan yeni grafik paketine ek olarak standart grafik pakette bulunmayan kırmızı renk Türkiye için özel olarak üretildi ve yeni grafik paketi sayesinde içerikler ile FOX markası arasında daha kuvvetli bir bağ yaratma amacı güdüldü. Logo ve diğer tasarım ögelerinin stratejik bir biçimde kullanımı ile yapımlar ve oyuncular daha da ön plana çıkarılırken içeriğin marka ile olan bağını da kuvvetlendirmek hedeflendi.
Dünya çapında görsel bütünlüğe sahip bir marka oluşturmak
Tüm dünyada yapılan araştırmalarda FOX markasının eğlence segmentinde 1 numaralı marka olduğu ortaya çıkıyor. 2015 yılına kadar FOX markası farklı ülkelerde farklı televizyon grafikleri ile izleyiciyle buluşuyordu. 125 ülkede ortak görselliğe sahip olmak için üretilen bu yeni paket, Türkiye’de 2015-2016 yayın döneminde uygulamaya alınıyor.
Yeni Sezon Lansman Filmi
FOX’taki değişim rüzgarı yeni sezon lansman filmine de yansıtıldı. Yeni grafik paketiyle uyum içinde tasarlanan film, kanalın sevilen yüzlerini rengarenk, canlı ve samimi bir dünyada bir araya getirdi.
Prodüksiyonu ve çekimleri, PromaxDBA Europe tarafından üst üste 4. kez “Avrupa’nın En İyi Ajansı” ödülü dahil olmak üzere pek çok ödülün sahibi olan, RedBee tarafından üstlenilen film, ödüllü yönetmen Matt Lasosso tarafından çekildi. Çekimleri 2 gün boyunca devam eden filmin yönetmenliğini üstlenen Lasosso, bugüne dek özellikle canlı performans çekimleri konusunda uzmanlaşmış, sıra dışı tarzı, görsel ve fotografik yetkinliği ve güçlü dramatik etki yaratmak konusundaki başarısıyla birçok ödüle layık görüldü.
Filmin müziğinin söz yazımı ve seslendirilmesi Jingle TV tarafından yapılırken aranjesi Queen’s Sound Production tarafından uygulandı. Kampanyanın fotoğraf çekimleri ise yine ödüllü İngiliz fotoğrafçı Dean Northcott tarafından gerçekleştirildi.