Epica’ya başvurular uzatıldı!
Epica’dan mektup var. Bu yıl en büyük katılım oranına ulaşan Epica, tüm dünyanın “Reklamcılığın Golden Globe’u” olarak gördüğü bir festival olarak dikkat çekmeye devam ediyor.
Epica başvuruları sona ermesine rağmen başvuru yoğunluğu sebebiyle süresini uzattı.
Marketing Türkiye’nin de jürisinde yer aldığı Epica, duyurusyla başvuruların uzatıldığını açıkladı. Epica’dan gelen mektup şu şekilde:
Merhaba,
Epica Ödülleri’ne başvuruların 15 Ekim tarihine kadar uzatıldığını haber vermek istedik. En yaratıcı işinizi bu benzersiz festivale göndermek için hala zamanınız var. Avrupa, Asya, Latin Amerika ve ABD’den reklam odaklı basınların jüri olarak konumlandığı Epica’ya başvurmak için hala süreniz var. ABD’de AdWeek ve Digiday tarafından desteklenen Epica, Türkiye’de de Marketing Türkiye tarafından temsil ediliyor.
Bu yıl Türkiye’den kazanan işlerin çıkmasını istiyoruz. Bu yüzden uzatılmış başvuru süresinde de 15 Ekim’e kadar en yaratıcı işlerinizi Epica’ya gönderebilirsiniz. Ödül kategorilerimize bu linkten bakabilirsiniz: http://www.epica-awards.com/awards/categories
Sevgiler