Markalar Facebook reklamlarının etkisini ölçümlüyor
Millward Brown Digital, Facebook ve Instagram reklamlarının etkisini ölçmek üzere Facebook ile ortaklığa imza attı. Brand Lift isimli mobil çözüm modeline dayanan anlaşma reklamverenlere bu iki platform üzerindeki reklamların geri dönüşlerini analiz etme imkanı kazandırıyor.
Sistem markalara; Marka Bilinirliği, Mesaj Çağrışımı ve Marka Elverişliliği başlıklarında iç görü sağlarken markalar ise iki ana sorunun cevabını buluyor:
– Facebook ya da Instagram reklamları markanın tüketici algısını nasıl değiştiriyor?
– Facebook ya da Instagram reklamları marka bilinirliğimi artırıyor mu?
Mobil üzerinden Facebook’a erişim sağlayan kişiler sayesinde Facebook’un çoklu platformlardaki reklamlarını ölçümleme kabiliyetini genişlettiğini söyleyen Millward Brown Digital Başkanı Stephen DiMarco, bu ortaklığın mobil reklamların etkisini anlamada reklamverenlere daha iyi içgörüler sağlayacağını bildiriyor.