Dünyanın en büyük sosyal ağı 2.5 milyon reklamverene ulaştığını duyurdu.
Facebook, reklamverenlerin mobile geçişine yardımcı olacak ve insanlara daha iyi reklam deneyimleri sunmasını sağlayacak satın alma, optimizasyon ve ölçümleme tekliflerini New York’ta gerçekleşen Advertising Week kapsamında duyurdu. Açıklamasıyla birlikte Şubat 2015’ten bu yana platformdaki aktif reklam verenlerin yüzde 25 artış göstererek 2.5 milyona ulaştığını paylaştı.
Facebook’un reklamverenlere sunduğu yeni tekliflerden en dikkat çekici olanı Target Rating Points (TRP) kullanarak video reklamları satın alma fırsatı sunması. TV reklamları için de kullanılan Gross Rating Points (GRP) ile benzer şekilde reklam verilmesini sağlayan TRP metriği ile TV ve Facebook arasında daha net bir ölçümleme mümkün hale geliyor. Ölçümleme kısmını ise Nielsen üstleniyor ve Facebook’un TV ile birlikte belirlenen hedefi sağlayıp sağlayamadığını doğruluyor.
Facebook kampanyaları için Marka Bilinirliği Optimizasyonu çözümü, Instagram ve Facebook için mobil oylama özelliği ve Carousel formatında videolar bulunuyor.