İlk sahibinden ketçap lekeli tişörtler satışta
Yemek lekeli kıyafetler bebekleri çağrıştırsa da bazı yetişkinler yemeği üstüne dökmeden bitiremeyecek kadar sakardır… Heinz, bu yetişkinler için kendinden ketçap lekeli tişörtlerini piyasaya sürerek “Nasıl olsa dökecektin” diyor…
Heinz, koleksiyon için kendi kıyafetlerini tasarlamak yerine çevrimiçi ikinci el tasarım ürünler mağazası ThredUp ile iş birliği yaptı. Böylece Michael Kors, Calvin Klein, Gucci gibi ünlü markaların parçaları, ketçap lekesine bulandı ancak her iki marka da iş birliğini “leke” değil “ifade” olarak nitelendiriyor. 157 parçalık koleksiyonun satışından elde edilen gelir ise gelişmekte olan ülkelerdeki insanlara gıda yardımı yapma amacıyla çalışan Rise Against Hunger kuruluşuna gidecek.
Güncel Haberler