Haftanın marka-ajans iş birlikleri
FaturaLab, İletişim Ajansı PİAR İletişim oldu
Türkiye’nin lider Finansman Platformu FaturaLab, tüm iletişim çalışmalarını teknoloji sektörünün stratejik pazarlama ajansı PİAR İletişim ile yürütecek.
FaturaLab, bu iş birliği kapsamında PİAR İletişim’den stratejik iletişim danışmanlığı, network iletişimi, iç iletişim, medya ilişkileri, lider iletişimi, pazarlama iletişimi, içerik yönetimi, dijital PR ve sosyal medya yönetimi konularında danışmanlık alacak.
Niş PR artık tüm dünyada
İletişim stratejileri doğrultusunda geniş hizmet yelpazesine bir yenisini daha ekleyen Niş PR Media Event, markalarına değer katmak ve yurtdışı tanıtımlarına destek olmak adına globalde de hizmet vermeye başladı. Ajans artık Türkiye dışında; Amerika, Avrupa, Asya ve Mena Bölgelerinde de hem medya iletişimi hem de tanıtım organizasyonu çalışmalarını yürütecek…
Remley Grup’un yeni iletişim ajansı AKare
AKare İletişim Yönetimi; Remley Grup’un yeni dönemdeki tüm ulusal ve yerel stratejik medya ilişkileri yönetimi, içerik üretimi tabanlı dijital mecra yönetimi, yurt içi ve yurt dışı dijital pazarlama iletişimi, pazarlama iletişimi yönetimi, proje ve etkinlik yönetimi gibi alanlarda 360 derece iletişim çalışmalarını üstlenecek.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.