Yeni e-ticaret kanunu pazarlama sektörünü nasıl etkileyecek?
Marketing Türkiye tarafından C suite yöneticilerin bilgilendirme ve networking platformu olarak tasarlanan C Level Club son buluşmasında yeni e-ticaret yasasının pazarlama ve reklam sektörüne etkilerini değerlendirmek üzere sektör paydaşlarını bir araya getirdi.
Elektronik ticaretin düzenlenmesi hakkında kanunda değişiklik yapılmasına dair 7 Temmuz’da Resmi Gazete’de yayınlanan ve bazı hükümleri 2023’te yürürlüğe girecek kanunun pazarlama ve reklam sektörüne etkilerinin değerlendirildiği toplantının moderatörlüğünü Deloitte Türkiye Danışmanlık Lideri Hakan Göl gerçekleştirdi.
Marketing Türkiye C Level Club’ın katılımcıları…
- DPİP Başkan Yardımcısı, MMA Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Didem Namver
- IAB Yönetim Kurulu Başkanı Ayşen Akalın
- Reklamcılar Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Cüneyt Devrim
- ETİD Genel Sekreteri Ömer GÜRKAN
- INFLOW Network Kurucu Ortağı/GAIA CEO’su Afşın Avcı
- DPİP Danışma Kurulu Üyesi, MMA Türkiye Hukuk Yürütme Kurulu Başkanı ve Genel Sekreteri Özlem Baysal Sezgin
- Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen
- Deloitte Danışmanlık Müdürü Metin Deniz Kavas
- ETİD Eğitim Sorumlusu Sercan Çalbak
Yeni e-ticaret kanunun tüm yönleriyle ele alındığı buluşmanın çıktıları Marketing Türkiye Ekim sayısında kapsamlı bir dosyayla sektörle buluşacak…