Samsung, “haber odası”nın kapılarını Türkiye’ye açtı
Teknoloji devi Samsung, yerel medya ve tüketicilere yönelik şirketin resmi haber kaynağı olarak hizmet verecek olan Newsroom’un açıldığını duyurdu.
Çevrimiçi yayın yapacak olan Newsroom, yeni ürün bilgilendirmeleri ve haber içerikleri, röportajlar, basın bültenleri gibi medya içerikleri sunacak ve Türkiye’deki tüketicilerin en son yenilikleri ve faaliyetleri hakkında daha fazla bilgi alabilecek.
Samsung Türkiye Newsroom, Samsung’un küresel haber merkezini model alıyor. Türkçe dilinde yayın yapacak olan platform, şirketin en yeni ürünleri ve hizmetleri hakkında bilgi sunmanın yanında, Türkiye’deki girişimler, iş birlikleri, KSS projeleri ve diğer faaliyetler gibi yereldeki hedef kitlesine özel içerikler de yayınlayacak. Türkiye merkeziyle birlikte Samsung Newsroom’un küresel erişimi 18 dile ve 51 ülkeye ulaşmış oldu.
Dünyanın pek çok yerinde hala temiz su, tuvalet ve kanalizasyon gibi temel ihtiyaçlara erişim yok. Bu konuda imkanları arttırmak isteyen Bill & Melinda Gates Vakfı ve Samsung, su kullanmadan atıkları temizleyecek yeni bir sanitasyon sistemi üretmek için iş birliğine imza attı ve ortaya atıkları ateşe veren bir klozet çıktı…