Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Logitech ve Logitech G yeni sosyal medya ajansını seçti
Logitech, yeni dönemde sosyal medya yönetim süreçlerini Save As Digital’e emanet etti. Ajans, yeni iş ortağına sosyal medya hesabından yaptığı paylaşım ile hoş geldin dedi.
Golin İstanbul, Züber’in iletişim danışmanlığı ajansı oldu
Züber, Golin İstanbul ile yeni bir iş birliğine imza attı.
Golin İstanbul, sektördeki deneyimi ile Züber’e stratejik iletişim danışmanlığı çatısı altında kurumsal iletişim, medya ilişkileri, konu ve etkinlik yönetimi, içerik üretimi, sponsorluk iletişimi ve Influencer iletişimi kapsamlarında hizmet verecek.
Niş PR’a 2 yeni marka
Ambiyans Fuarcılık tüm iletişim çalışmaları için globalde de hizmet vermeye başlayan NİŞ PR-Media-Event ile el sıkıştı…
NİŞ PR; kamu kurumlarına, lider ulusal ve uluslararası saygın birçok “iş ortağına”, marka değerlerini ve kurumsal itibarlarını geliştirmeleri amacıyla stratejik iletişim alanında danışmanlık, planlama ve uygulama hizmetleri sunuyor.
Servo Capital, Practice’ten hizmet alacak
Kurumsal finansman ve yatırım bankacılığı hizmetleri sunan Servo Capital Advisors’un (Servo Capital) iletişim ajansı PRactice Communication Management (PRactice) oldu.
PRactice Servo Capital’e, Stratejik İletişim Danışmanlığı, Lider İletişimi, Kurumsal İletişim, İtibar Yönetimi, Kriz İletişimi, Medya İlişkileri ve İç İletişim alanlarında planlama, içerik geliştirme ve operasyonel iletişim yönetimi hizmetleri sunacak.
Ülker Dankek, yeni sosyal medya ajansını seçti
Atıştırmalıklarıyla Türkiye’nin “Sohbeti Koyulaştıran Lezzet”i olmayı hedefleyen Ülker Dankek, yeni dönemde sosyal medya iletişimi kapsamında Senfonico ile çalışacak.
Ülker Dankek yeni iletişim döneminde “Sohbeti Koyulaştıran Lezzet” çatısı altındaki tüm sosyal medya iletişimlerini Türkiye’nin en büyük bağımsız reklam ajansı Senfonico’ya emanet etti.
Allbatross iletişim ajansını seçti
Allbatross Portföy Yönetim Şirketi (PYŞ) ve Allbatross Girişim Sermayesi Yatırım Ortaklığı (GSYO) iletişim ajansını seçti.
Yeni dönemde Allbatross’un kurumsal iletişim, lider iletişimi, ürün ve hizmet iletişimi ve stratejik medya ilişkileri yönetimi süreçlerini Contactplus İletişim yürütecek.
Beta Gıda iletişim çalışmaları için Sade İletişim’i tercih etti
Sade İletişim, müşteri portföyüne Beta Gıda’yı ekledi.
Markalara halkla ilişkiler, kurumsal iletişim, pazarlama iletişimi, kriz iletişimi, medya ilişkileri hizmeti ile yaratıcı projeler sunan ve geliştiren Sade İletişim, yeni iş birliği kapsamında Türk çayını dünyaya tanıtarak dünya çaylarında inovasyon lideri olmayı hedefleyen Beta Gıda’nın tüm iletişim faaliyetlerinin yönetimini üstlenecek.
Doping Hafıza’nın iletişim faaliyetleri Brandworks’e emanet
Dijital öğrenme platformu Doping Hafıza tercihini yaptı.
Yeni dönemde Doping Hafıza’nın iletişim faaliyetlerini yeni dönemde Brandworks İletişim Danışmanlığı yürütecek.
Assos’un tercihi Serdesin oldu
Assos’un 360 derece holistik kreatif reklam ajansı Serdesin oldu.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.