Golden Drum jürisi mesaiye başladı
Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği Uluslararası Yaratıcılık Festivali Golden Drum, 28’nci kez dünyanın dört bir yanından reklamveren, ajans ve pazarlama iletişimi profesyoneline kapılarını açacak. Festival hazırlıkları son sürat devam ederken jüri üyeleri de ödüle layık görülecek projeleri belirlemek için çalışmaya devam ediyor. Bu yıl, festivalin 55 kişilik jürisi arasında yer alarak, Türkiye’yi Digital Advice Lab Kurucusu Berk Kuşaksız ve Digital Exchange CEO’su Emrah Pamuk temsil ediyor.
Hırvatistan’ın Rovinj kentinde 23 Eylül’de gerçekleşecek törene sayılı günler kala seçkin profesyonellerin başkanlık ettiği jüri ekibinin belirlediği ödüllü projelerin neler olacağı konusunda da heyecan dorukta. Yeniden Yapılanma” temasından ilham alan Golden Drum’un en önemli etkinliklerinden biri, 30 yaşından genç kreatiflerin bir brief üzerinden yarattıkları çalışmalar arasından en iyililerinin açıklandığı Young Drummers özel galası olacak.
Ana yarışmaya katılacaklar için 15 Ağustos, “Young Drummers”a katılacak adaylar için ise 30 Ağustos’ta başvuruları sona eren festivale bu yıl toplamda 24 ülke katıldı ve en yoğun ilgi Ukrayna’dan geldi. Projeler, One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Business Excellence Drum başlıklı 4 ana kategoride değerlendirilecek. Öte yandan bu yıl iki yeni kategori olan Digital Agency of the Year (Yılın Dijital Ajansı) ve Production Agency of the Year (Yılın Prodüksiyon Ajansı) da sektörle buluşacak.
Uluslararası Yaratıcılık Festivali Golden Drum için katılım çağrıları sona erdi