Çorba markası gerçek hayatlara odaklanıyor
New Jersey kökenli çorba markası Campbell Soup gerçek hayatlar için gerçek yemek ilkesinden yola çıkarak dört yeni reklam spotunu yayınladı. Oğulları olan eşcinsel bir çiftten çocuklarından bezmiş bir anneyi konu alan spotlar BBDO imzası taşıyor.
Reklam spotlarını çekici kılan taraf ise, reklamların genel olarak tüketiciye arzu edileni ve ideal olanı göstermesi üzerine markanın gerçek olandan hareket etmesi. Tüketicilerin istekleri, beklentileri ve ihtiyaçlarına göre şekillenen markalar hem kendi yapılanmalarında hem de diğer tüm faaliyetlerinde bu düsturu temel olarak almış ve ona göre düzenlemiştir. Campell Soup ise yayınladığı reklam filmleri ile bunu yıkarak gerçek hayatlara odaklanması ile tüketici üzerinde samimiyet oluşturuyor.
Güncel Haberler