Gözlükçüden kısa film tadında reklam
George Optician’ın sahibi ve 3 kuşaktır gözlükçülük yapan Voorthuis ailesinin hikayesi reklam filmine dönüştürüldü. Design Army imzası taşıyan kampanyada, baba ve biri erkek biri kız olan ikiz çocuklarının göze karşı takıntılı yaşamlarını izliyoruz. Erkek çocuk Isaac 7 yaşına kadar optik testleri algılayamıyorken kız çocuk Irene’in göz fonksiyonları çok gelişmiş. Reklam, seneler sonra ikisi de çok başarılı öğrenciler olan Isaac ve Irene “fashionable” çerçeveler için yarışa girmesiyle devam ediyor.
Voorthuis ailesi aslında optisyenlik yapıyor. Göz testleri ve lens teknolojileri üzerinde çalışmalar da yapmış. Aile üç kuşaktır devam eden bu mesleği takıntılı bir hale getiriyor. Öyle ki Irene ‘in gözlük takmayan erkeklerle arkadaşlık yapmayacağı sahneye şahit oluyoruz. Reklam filmi de onların bu takıntısının yaşamlarına etkisini kısa film tadında yaşatıyor.
Bolca göz detayı ve gözlük içeren film: “Önemli olan görünenin ardındakini görebilmektir. Bizim ailemiz gözlükleri iyi bilir” diyerek sona eriyor.