Super Bowl’da oyuncu değişikliği: Pepsi’nin yerini Apple Music aldı…
Super Bowl yılın en çok izlenen spor müsabakalarından biri olmasının yanı sıra kurulan sahneler ve devre arası şovlarıyla her defasında yıla damga vurmayı başarıyor. Büyük bir heyecanla beklenen organizasyonda yer alabilmekse markalar için en az NFL kadar çekişmeli bir rekabet alanı… Uzun zamandır devre arasının sponsorluğunu üstlenen Pepsi’nin ayrılığının ardından NFL bugün, Super Bowl İlk Yarı Gösterisi’nin yeni sponsorunun Apple Music olduğunu duyurdu…
“Daha uygun bir ortak düşünemezdik”
Yeni iş birliğine ilişkin açıklamalarda bulunan NFL Kıdemli Başkan Yardımcısı Nana-Yaw Asamoah, “İkonik Super Bowl İlk Yarı Gösterisi için yeni ortağımız olarak Apple Music’i NFL ailesine davet etmekten gurur duyuyoruz. Dünyanın en çok izlenen müzik performansı için, müzik ve teknolojinin kesişimi yoluyla dünya çapında milyonlarca insanı eğlendiren, ilham veren ve motive eden Apple Music’ten daha uygun bir ortak düşünemezdik” dedi.
“Şubat’ta görüşmek üzere”
Apple Music, Super Bowl sponsorluklarını Twitter üzerinden “Şubat’ta görüşmek üzere” başlıklı paylaşımıyla duyurdu.
Apple Music ve Beats Başkan Yardımcısı Oliver Schusser ise bu büyük anlaşma için “Müzik ve spor kalplerimizde özel bir yere sahip. Bu nedenle Apple Music, müziğin ve futbolun en büyük sahnesinin bir parçası olacağı için çok heyecanlıyız. Apple Music Super Bowl İlk Yarı Gösterisi ile gelecek yıl ve sonrasında daha da destansı performanslar bekliyoruz” sözlerini kullandı.
12 Şubat 2023 Pazar günü Arizona, Glendale’de oynanacak olan Super Bowl LVII maçının devre arası Apple Music’in Super Bowl ile uzun yıllara yayılacak iş birliğinin ilk sahnesi olacak…