Karar tüketicinin: Kirli ya da temiz bir dünya!
İsveç menşeli emeklilik şirketi SPP, B-Reel ve M&C Saatchi Stokholm işbirliğiyle hazırladığı 2045’te temiz ve kirli dünya konseptli kampanyasını yayınladı.
Çevreyi korumazsak geleceğin nasıl olacağını anlatan video insanları düşünmeye sevk etmek için çekildi. “Earth 2045” ismindeki video arka planında “Wonderful World” şarkısı çalarken, 2045’te yaşanabilecek olan iki alternatif dünyayı ekrana getiriyor. Bir tarafta sürdürülebilir, temiz, doğası bozulmamış dünya ekranlardayken, diğer tarafta sisli, karanlık ve taze gıdanın olmadığı bir dünya tasvir ediliyor. SPP, kampanyanın sonunda “Emekli olduğunuzda hangi dünyayı istersiniz?” sorusunu soruyor.
Güncel Haberler