Mutluluğu çocuk menüsünde arayan yetişkinler, McDonald’s çalışanlarını canından bezdirdi
McDonal’d’sın birkaç gün önce satışa çıkardığı yetişkinlere özel Happy Meal menüsü o kadar rağbet gördü ki, çalışanlar çığ gibi büyüyen siparişlere yetişemedi…
McDonald’s’ın içinden oyuncak çıkan Happy Meal menüleri, bir dönemin çocuklarının mutluluk kaynağıydı. O dönemin çocukları büyüyüp hayata karıştı ve muhtemelen en son ne zaman Happy Meal yediklerini unuttu… Bugünün yetişkinlerini geçmişe yolculuğa çıkarmak isteyen McDonald’s ise nostaljik bir Happy Meal menüsü hazırlayarak “Oyuncakla mutlu olmanın yaşı yoktur” diyor.
Görünen o ki yetişkinler de McDonald’s’a hak veriyor ve geçmişi yad etmeye oldukça hevesli… Çünkü McDonald’s çalışanlarının sosyal medya paylaşımlarına bakılırsa yeni çıkan menü yetişkinlerin gözdesi oldu… Çalışanlar, Reddit ve TikTok’ta “Lütfen daha fazla Happy Meal siparişi vermeyin, yetişemiyoruz” temalı paylaşımlar yaptı. Ayrıca Kotaku’ya konuşan bir McDonald’s çalışanı “Menüye özel kutular, çörekler ve oyuncaklar tükendi” derken, bir diğeri “Normal bir güne göre siparişler 2-3 katına çıktı. Dolayısıyla mutfakta ve kasada çalışan herkes bundan zincirleme olarak etkilendi” diyor…
Bilindik çocuk menüsünü sipariş etmek çok basit ancak yetişkinlere yönelik Happy Meals’lerden satın almak için müşterilerin önce Big Mac veya 10 tavuk kanadı alması gerekiyor. Hal böyle olunca spesiyal menünün siparişlerini yetiştirmek daha da zorlaşıyor…
UGG yeni koleksiyonu “Nuggies”de McDonald’s’tan esinleniyor
İlk çıktığından bu yana “Patik mi, bot mu?” sorusunu gündeme getiren ve bu sorunun yanıtının tam anlamıyla verilememesinden midir bilinmez, moda tarihinde ikonlaşmış markalardan biri haline gelen UGG, bu sefer McDonald’s iş birliğiyle tasarlanan kreasyonlarını kış mevsiminin yaşandığı Avustralya’da çekilişle dağıttı. “Nuggies” adı verilen bu koleksiyon fast food devinin UGG kadar ikonik ürünü “Chicken McNuggets”tan ilham alıyor…