Teknosa, pazaryerine dönüştürdüğü teknosa.com’un yeni reklam filminde, tüketicileri Ege’deki samimi bir köy düğününe götürüyor. Filmde, kolay sipariş, hızlı teslimat süreçleri ve teknosa.com’un yeni özelliği olan “Bi’link” eğlenceli bir dille anlatılıyor.
Teknosa, şubat ayında dev bir pazaryerine dönüşen teknosa.com’u anlattığı, “Tabii ki teknosa.com”, “Kesinlikle teknosa.com”, “Mutlaka teknosa.com” reklam filmlerinin ardından, yeni kampanya filmini de tüketicilerle buluşturdu. Tüketicileri Ege’deki samimi bir köy düğününe götüren yeni reklam filmi, düğünlerin vazgeçilmezi olan takı töreninde, başına gelen aksaklıklardan dolayı mahcup olan bir kuzenin çözümü üzerine kurgulanıyor. Filmde, teknosa.com’daki kolay sipariş ve hızlı teslimat süreçlerine vurgu yapılıyor.
Reklam filminde ayrıca, Teknosa’nın yeni başlattığı “Bi’linkle Influencer Sensin” projesine de yer veriliyor. Teknosa, yeni geliştirdiği Bi’link ile herkesi birer influencer adayı olarak görüyor. Teknosa.com’dan beğendiği ürünü linkleyip dilediği yerde paylaşan herkes kazanmaya başlıyor. 4129Grey imzası taşıyan filmin yönetmen koltuğunda Emre&Gözde ikilisi yer alıyor.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Teknosa
Reklamveren Temsilcileri: Emre Kurtoğlu, Serap Balkan, Aslıhan Dursun
CEO: Alemşah Öztürk
COO: Leslie Krespin
CCO: Sami Basut
Kreatif Direktör: Setenay Özcan
Tasarım Direktörü: Koray Doyran
Kreatif Ekip Lideri: Tuğkan Cabbar
Kreatif Ekip: Emre Karagöz, Berat Kösemen
Grafiker: Barış Erel
Marka Ekibi: Gözde Aldinç, Didem Çetin, Melike Poyraz, Gizem Demirel
Strateji Ekibi: Pelin Aydın, Tunga Alp Şen
Sosyal Medya Ekibi: Soner Saygılı, Merve Sarıhan, Ceren Saraçoğlu, Eda Gülberk Soy
Ajans Prodüksiyon Ekibi: Gülşah Batıbeki, Kasım Bektaş, Naz Timur
Prodüksiyon Şirketi: Riders Film
Yönetmen: Emre&Gözde
Post Prodüksiyon: ABT İstanbul
Müzik Şirketi: FFW
Medya Ajansı: Mediacom