Kadın hareketlerini 5 jenerasyona ait 5 kadın anlatıyor
United Colors of Benetton, beş jenerasyona yayılmış olan bilgi ve tecrübesinden ilham alarak oluşturduğu koleksiyonunu yeni reklam filmiyle tanıttı. A Collection of Us adını verdiği koleksiyon Ekim, Aralık, Şubat ve Nisan’da yayınlanmak üzere 4 reklamdan oluşuyor: Miras, renk, teknik, performans.
Reklam filmi, farklı jenerasyonlardan farklı tecrübelerle dolu 5 modeli bir araya getiriyor. Modeller, tüm dünya kadınları için kendi tecrübelerinden yola çıkarak özgürlük ve güç mesajları veriyor. Her kadının farklı bir dönemi işaret ettiği reklam filmi; 1960’ların radikal toplumsal hareketlerinden 1970’lerin hızlı sosyal değişimine, 1980’lerde erkek egemen kurumlarda değişimin başlamasından 1990’larda zaferin kutlanmasına ve 2000’lerde daha kapsamlı bir sosyal değişim için yola çıkıldığı mücadeleler dönemini temsil ediyor.
Koleksiyonun özelliği, sürdürülebilir geçim sağlama, kadın şiddetine son, kaliteli eğitim ve sağlık hizmetleri, ayrımcılığın önlenmesi gibi hedeflere hizmet eden Benetton Kadının Güçledirilmesi Programını destekler nitelikte olması.