WhatsApp, gizlilik özelliklerine boyut kazandırdı
WhatsApp’ın Londra’da gizlilik özelliklerini vurgulamak için hazırladığı 3D reklam panosu beğeni topladı. Pano, kaybolan duvarlar ve kapanan pencerelerin yanı sıra dev bir çelik kasayla uygulamanın uçtan uca şifreleme, kaybolan mesajlar ve şifreli yedekleme gibi güvenlik özelliklerini anlatıyor.
Şirket ayrıca 1 hafta boyunca yayında kalacak kampanya için Twitch, Roblox ve spor yayıncısı The Players’ Tribune ile iş birliği yaptı. Ortaklık doğrultusunda Twitch’te “Gizlilik Modu”nu ihlal edenleri yakalamak üzere tasarlanan yayın içi mini oyunda izleyiciler, sohbeti kullanarak ödül kazanmaya çalışacak. “Privacy Rangers” olarak kişiselleştirilen Roblox karakterleri, oyun içi reklamlarda kullanıcıların karşısına çıkacak, Tom Daly ve Dina Asher-Smith gibi İngiliz sporcular ise The Players’ Tribune aracılığıyla gizliliğinin kendileri için neden önemli olduğunu anlatacak.
WhatsApp’ın Küresel Marka Başkanı Vivian Odior yaptığı açıklamada, “Geçen yılki ‘Özel Mesaj’ anlatımızın devamı olan küresel kampanyamızın bir sonraki aşamasını görmekten heyecan duyuyoruz. Bu kampanya, gizlilik özelliklerinin nasıl birbirine bağlı koruma katmanları sağladığını ve kullanıcılara aradıkları gizlilik düzeyi üzerinde tam kontrol sağladığını gösteriyor” diyor.