XCO’22: Deneyimin ustaları aynı sahnede…
Deneyim hem dikey ve hem de tüm pazarlama süreçlerini kapsayan dominant bir disiplin. Müşteri-tüketici deneyimi düşünülmemiş hiçbir ürün ya da hizmetin başarılı olma şansı yok. İşte bu anlayışla tasarlanan XCO’22 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi 8. kez bu derinlikli alanda mükemmel deneyim tasarımına odaklanan profesyonelleri sahnesinde buluşturuyor. 26 Ekim’de Hilton İstanbul Bomonti’de “Deneyimde Rönesans: Yeniden Doğuş, Öze Dönüş” ana temasıyla gerçekleştirilecek olan zirvede deneyim tasarımın en son trendleri Türkiye’nin deneyim ustaları tarafından anlatılacak.
Değişen beklentiler, satın alma tercihini deneyimin belirlemesi ve sadakatin markadan deneyime evrilmesi “deneyim tasarımının” giderek artan önemine vurgu yapıyor. Teknoloji deneyime dair her gün öğrenilecek pek çok şeyi dayatırken teoriden uygulamaya XCO’22 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi konunun uzmanlarına yeni fırsat alanları açıyor.
Türkiye’de deneyim tasarımı alanındaki en başarılı isimlerin Marketing Türkiye ve Deloitte tarafından titizlikle seçilerek davet edildiği zirve bu yıl insanı merkeze alarak tasarlanan “mükemmel deneyim alanına” odaklanıyor…