Dünyanın en pahalı ayakkabısının satışı durduruldu
Ünlü rapçi Kanye West’in 2008 Grammy ödülleri performansı sırasında giydiği ayakkabıları müzayede evi Sotheby’s’de açık artırmayla 1,8 milyon dolara satılmıştı. Böylelikle açık artırmayla satılan en pahalı ayakkabı olarak kayıtlara geçen Nike Air YEEZY’nin bu yılki açık artırma adresinin ise Christie’s olduğu duyuruldu. Ancak müzayede evi satışları iptal etti…
Antisemitik paylaşımları sebebiyle sosyal medyada tepki toplayan Kanye West, yakın zaman önce sosyal medya platformlarıyla da sorun yaşamıştı. Şimdi de geçen yıl açık artırmayla dünyanın en pahalı ayakkabısı olarak satılan Nike Air YEEZY‘nin satışı müzayede evi tarafından iptal edildi.
Artnet News’e konuşan bir Christie’s sözcüsü, sneaker yatırım platformu olan Rares tarafından müzayede evine gönderilen ürünü artık satmayacağını söyledi.
Rares tarafından henüz bir açıklama yapılmasa da ne web sitesinde ne de sosyal medya hesaplarında Nike Air YEEZY’den bahsedilmiyor.
Instagram’dan sürgün edilen rapçi Twitter’da da ban’lanmıştı
Kanye West’in Paris Moda Haftası’nda yaptığı bir paylaşım sebebiyle Instagram hesabı kısıtlandı. Şirket kurallarını ihlal eden antisemitik paylaşımın ne olduğuna dair bilgi vermeyen bir Meta sözcüsü, West’in hesabının kısıtlandığını ve kuralları ihlal eden içeriğin kaldırıldığını doğruladı.
West daha sonra Twitter’da Meta’nın Kurucusu ve CEO’su Mark Zuckerberg ile eski bir fotoğrafını “Beni Instagram’dan nasıl attın” serzenişiyle yayınladı.
Aylarca süren müzakerelerin ardından Twitter’ı satın almak için anlaşmaya yaklaşan Elon Musk, Kanye West’in tweet’ine “Twitter’a tekrar hoş geldin dostum!” sözleriyle karşılık verdi.
Ancak Twitter’a geldiği gibi burada da benzer bir paylaşımda bulunan West’in Twitter hesabı da geçici olarak kısıtlandı.
Kaynak: Design Taxi
Eriyen orta sınıfın yeni teşhisi: “Bipolar Tüketici”
Kıyılara her geçen gün daha sert çarpan enflasyon dalgası, toplumun duygu ve düşünce durumuna da açıkça yansıyor. Giderek artan yaşam pahalılığı karşısında tüketici, ruhsal bir çöküşle mücadele ediyor. Çöküşte yaşanan kafa karışıklığı ise tüketim alışkanlıklarını beklenmedik şekilde tepetaklak ediyor. Başlangıçta neredeyse her gün değişen fiyat etiketleri karşısında paniğe kapılan tüketici, stok yapmaya soyunurken bugün “bipolar tüketim” olarak adlandırdığımız yeni bir tüketim davranışıyla karşı karşıyayız. Yoksullaşmaya başladığını kabullenmekte zorlanan orta sınıf tüketicinin tutunma çabasına işaret eden bu kavramı Pulside Araştırma Kurucusu Ertan Aksoy öncülüğünde hazırladığımız “Bipolar Tüketim ve Eriyen Orta Sınıf” analiziyle masaya yatırdık…