Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Derimod yeni iletişim ajansını seçti
Derimod, Golin İstanbul ile yeni bir iş birliğine imza attı.
Golin İstanbul, moda sektöründeki deneyimi ile Derimod’a stratejik iletişim danışmanlığı çerçevesinde marka iletişimi, medya ilişkileri, konu ve etkinlik yönetimi, influencer marketing ve içerik üretimi kapsamlarında hizmet verecek.
İnomist İletişim’e yeni marka
Skretting, Türkiye’deki iletişim çalışmalarını İnomist İletişim Danışmanlığı’na emanet etti.
100 yılı aşkın deneyimiyle hayvan besleme ve akuakültür balık yemi alanında faaliyet gösteren global sektör devi Nutreco’nun Norveç merkezli balık ve karides yemi üreten şirketi Skretting, Türkiye’deki iletişim çalışmaları için İnomist İletişim Danışmanlığı ile el sıkıştı.
D’Maison ve Craff Studio’dan yeni iş birliği
Demsa Group bünyesinde yer alan D’Maison markasının yeni dönem sosyal medya süreç yönetimlerinden sorumlu ajansı Craff Brand Agency oldu.
Craff Brand Agency, Brandroom, Longchamp, Ted Baker, Pera Palace Hotel,The St. Regis İstanbul gibi birçok dünya markasının Türkiye temsilcisi olan Demsa Group’a bağlı D’Maison markasının sosyal medya ajansı olarak, markanın iletişim ve yaratıcı süreçlerine yön verecek.
Pandish Baby seçimini yaptı
AKare İletişim Yönetimi; bir anne-bebek markası olan Pandish Baby’yi bünyesine ekleyerek portföyünü güçlendirdi.
AKare İletişim Yönetimi, Pandish Baby’nin yeni dönemdeki tüm stratejik medya ilişkileri yönetimi, dijital mecra stratejisi, içerik üretimi tabanlı dijital mecra yönetimi, influencer pazarlaması, yurt içi ve yurt dışı dijital pazarlama iletişimi, özel proje ve etkinlik yönetimi çalışmalarını üstlenecek.
ARTA Tekstil’in iletişim faaliyetleri Brandworks’e emanet
Mamul dokuma kumaşlarıyla dünyanın en büyük hazır giyim üreticilerine hizmet veren ARTA Tekstil, iletişim faaliyetlerini Brandworks İletişim Danışmanlığı’na emanet etti.
Brandworks İletişim, geleneksel ve dijital medya süreçlerinin yürütülmesinin yanı sıra kurumsal iletişim, sürdürülebilir itibar yönetimi, stratejik danışmanlık gibi uzmanlıklarıyla 50’den fazla sektöre 360 derece halkla ilişkiler hizmeti veriyor.
Tchibo’nun tercihi FM İletişim Danışmanlığı oldu
Tchibo, PR çalışmaları için FM İletişim Danışmanlığı ile anlaştı.
Marka, FM İletişim’den iletişim stratejilerinin oluşturulması, medya ilişkileri, sürdürülebilirlik, içerik ve etkinlik yönetimi alanlarında hizmet alacak.
NİŞ PR, Arabica Coffee House ile el sıkıştı
Markalarına değer katmak ve yurt dışı tanıtımlarına destek olmak adına globalde de hizmet vermeye başlayan NİŞ PR, iletişim sektöründeki tecrübelerini Arabica Coffee House ile de paylaşacak.