Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Kervan Gıda’nın yeni iletişim ajansı Aristo oldu
Aristo İletişim, Kervan Gıda’yı müşteri portföyüne dahil etti.
Bu iş birliği ile Aristo İletişim, Kervan Gıda’nın gelecek dönem stratejileri doğrultusunda iletişim süreçlerini yönetecek.
Marshall seçimini yaptı
Marshall Boya’nın yeni reklam ajansını belirlemek üzere açtığı konkurdan galibiyetle ayrılan ajans Glamly oldu.
Halihazırda markaya iki buçuk yıldır dijital ajans olarak hizmet veren Glamly, kreatif süreçleri de üstlenecek.
Salt İletişim Grup, Gloria Hotels & Resort’un stratejik iletişim faaliyetlerini yürütecek
Salt İletişim Grup, Gloria Hotels & Resorts çatısı altında bulunan; Gloria Serenity Resort, Gloria Golf Resort, Gloria Verde Resort, Gloria Sports Arena ve Gloria Golf Club olmak üzere beş farklı tesisine stratejik yaklaşım, pazarlama iletişimi, konu ve etkinlik yönetiminin yanı sıra içerik üretimi alanlarında da hizmet verecek.
Baumit Türkiye’nin iletişim ajansı İnomist İletişim oldu
İnşaat sektöründe inovatif ürünler ve çözümler geliştiren Baumit, Türkiye’deki iletişim çalışmalarını İnomist İletişim Danışmanlığı’na emanet etti.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.