Haftanın marka-ajans iş birlikleri
KolayBi’nin yeni iletişim ajansı Brandworks İletişim Danışmanlığı oldu
Muhasebe ve finans platformu olarak 40 binden fazla KOBİ’ye hizmet sunan KolayBi’, iletişim faaliyetlerini Brandworks İletişim Danışmanlığı’na emanet etti.
Markalara halkla ilişkiler hizmeti veren Brandworks, 2022 yılında büyüme ve yatırım atağıyla hız veren KolayBi’nin gelecek dönemki stratejileri ve 2023 hedefleri doğrultusunda iletişim süreçlerini yönetecek.
Hepsiemlak’ın dijital ajansı SALVO oldu
Türkiye’nin uzman emlak platformu Hepsiemlak’ın dijital ajansı SALVO oldu.
SALVO markalara; sosyal medya pazarlama stratejileri, sosyal medya yönetimi ve dijital içerikler geliştirmenin yanı sıra markalara influencer marketing alanlarında hizmet veriyor.
Balparmak tüm iletişim çalışmalarını Karbonat’a emanet etti
Karbonat, Balparmak ve Apitera markalarını da bünyesine kattı. Karbonat; Balparmak ve Apitera markalarının yeni dönem ATL, BTL ve dijital alandaki tüm iletişim çalışmalarından sorumlu olacak.
Ajans, yeni markasına hazırladığı videoyla hoş geldin dedi.
Pro-Per Enerji iletişim faaliyetlerini Pura Vida İletişim ile yürütecek
Pro-Per Enerji, PR ve dijital tüm stratejik iletişim faaliyetlerini Pura Vida İletişim aracılığıyla yönetecek.
İş birliği kapsamında Pura Vida İletişim, markanın yeni dönem stratejileri doğrultusunda konvansiyonel ve dijital iletişim süreçlerini yönetecek.