2015’in itibarını artıran markaları belli oluyor!
Pazarlama sektörünün lider dergisi Marketing Türkiye ile pazar ve tüketici tutumu araştırmaları konusundaki yetkinliğiyle öne çıkan AKADEMETRE işbirliğiyle düzenlenen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde heyecan tüm hızıyla devam ediyor. 2015 yılında itibarını en çok artıran markaların ödüllendirileceği The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri, 8 Ocak 2016’da Raffles Otel’de gerçekleşecek törenle sahipleriyle buluşacak.
Geçen yıl 12 kategoride gerçekleştirilen The ONE Awards, farklı sektörlerden gelen talepler doğrultusunda bu yıl ölçümlemenin ve ödüllerin kapsamı genişletilerek kategori sayısı 36’ya çıkarıldı.Türkiye genelinde yapılan ve tamamen halk jürisi tarafından itibarını en çok artıran markaların ve bu başarının önemli bir paydaşı olan reklam ve halkla ilişkiler ajanslarının da ödüllendirileceği The ONE Awards’ın pazar araştırması devam ederken gelin geçen yıl yaşananlara göz atalım.
İşte The ONE Awards 2015’ın kategorileri
*Gıda *İçecek *Kozmetik *Ev Temizlik Ürünleri *Temizlik Ürünleri *Kişisel Bakım *Finans *Yayıncılık ve Medya *Otomotiv *Kamu Kuruluşları *Turizm ve Seyahat *Holdingler *E-Ticaret *Beyaz ve Kahverengi Eşya *Telefon Operatörleri *Elektronik ve Teknoloji *Giyim ve Moda *İnşaat, Konut ve Gayrimenkul *Havayolları *Sigorta *Spor Kulüpleri *Ayakkabı Çanta ve Deri Giyim *Ünlü Kişi *Ev Tekstili *Mobilya *Eğitim Kurumları *AVM *Sağlık *Dernek ve Vakıflar *İklimlendirme *Akaryakıt *Hipermarket *Tekno Market *Kuyum ve Mücevherat *Enerji (B2B) *Lojistik (B2B)
Haber: Merve Şahin