Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu stadı, Cumhuriyetin 100. yılında “Atatürk Stadyumu” oluyor! | Son 24 saatin gündemi
Geride bıraktığımız gün, 1907 Fenerbahçe Derneği’nin kuruluşunun 30. yıl dönümü, Ülker Spor ve Etkinlik Salonu’nda gerçekleştirilen bir etkinlikle kutlandı. Dernek Başkanı Rıfat Perahya’nın ev sahipliğindeki etkinliğe, Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç, Divan Kurulu Başkanı Uğur Dündar ve yönetim kurulu üyeleriyle taraftarlar katıldı.
Rıfat Perahya, etkinlikte yaptığı konuşmada, dernek olarak üyelerce çok yoğun talep olması üzerine yeni bir karar aldıklarını söyledikten sonra sözlerine “Bu kararı heyecanla paylaşmak istiyorum. 1907 yılından beri evimiz olan Kadıköy’de, 115 senedir maçlar yapılan stadımızın adının, Cumhuriyetimizin 100. yılında Atatürk Stadı olarak değiştirilmesini talep ediyoruz kulübümüzden. Bununla ilgili gereken neyse yapacağız” cümleleriyle devam etti.
Stat ismi talebiyle ilgili görüşlerini açıklayan Ali Koç ise, “Bu isteği ivedilikle, 100. yılımız tamamlanmadan, belki de 29 Ekim 2023 yılında hayata geçirelim. Siz varsanız biz de varız. Bunu yapmak için Saraçoğlu ailesiyle, Ülker gurubuyla görüşeceğiz ama bugün itibariyle 100. yılımızın en önemli vazifesi olarak bunu not edelim ve hep beraber gerçekleştirelim” dedi…
LinkedIn gönderi zamanlama özelliğini kullanıma sundu
Popüler sosyal medya platformu LinkedIn, kullanıcıların gönderileri daha sonra yayınlamak üzere planlamasına olanak tanıyan yeni bir özelliği kullanıma sunuyor. Böylece kullanıcılar prime time’ı daha aktif bir şekilde kullanabilecek.
Ünlü sosyal medya danışmanı Matt Navarra, Android uygulamasında ve web sürümünde gönderi zamanlama özelliğini gördüğünü açıkladı. Ancak özellik henüz tüm cihazlarda aktif değil.
Zamanlama özelliği cihazınızda aktif olduğunda görseldeki gibi gönder butonunun yanında bir saat işareti göreceksiniz. Buraya tıklayarak istediğiniz saat ve tarihi seçip kaydedebilirsiniz.
Apple, İngiliz futbol devine talip oldu
Daha önce Netflix, Tesla gibi şirketleri satın almak istediği iddialarıyla gündeme gelen Apple, İngiliz futbol devi Manchester United’ın yeni talibi olabilir. İngiliz basınında yer alan haberlere göre CEO Tim Cook, 6,9 milyar dolar karşılığında Manchester United’ı Apple bünyesine katmak istiyor.
Geçtiğimiz günlerde satışa çıkarılan Manchester United’ın, yeni sahibini aradığı biliniyordu. İddialara göre Apple CEO’su Tim Cook ise futbol kulübünü satın almak için bankalarla görüşme ayarlamaya başladı bile… Yakın zamanda çevrimiçi içerik platformu TV+’taki futbol içeriklerini artıran Apple, spor sektörünün şirkete sağlayacağı katma değerden yararlanmak istiyor gibi görünüyor. İddiaların doğrulanması halinde sayısız taraftarı dünyaya yayılan Manchester United’a olan ilgi, şirketin spor sektöründeki payını büyütebilir…
Komili, dahi anlamındaki “de”yi doğru yazanlara sertifika veriyor!
Dahi anlamındaki “de“nin yazımı, özellikle yazım kuralları konusunda hassas insanların kırmızı çizgisi… Öyle ki gündelik bir mesajda gayri ihtiyari dahi anlamındaki “de“nin önceki kelimeyle birleşik yazılması, itici bir imaj çizebiliyor. Kimi zaman ise yazar, gazeteci gibi işi Türkçe’yi düzgün kullanmak üzerine kurulu insanlar bile bu hataya düşebiliyor. Konuya dair sosyal medyadaki tartışmalara dahil olan Komili de farkındalık yaratmak için harekete geçti….
Komili’nin RED and GREY imzalı projesi son günlerde sosyal medyada çokça paylaşılan “Dahi Anlamındaki De Sertifikası” ülkemizin anıt zeytin ağaçlarını korumak için bir farkındalık aracına dönüştü. Komili’nin zeytinyağı ve kültürü bu topraklarda “Kuşaklar Boyu Yaşasın Diye” 2018 yılından bu yana sürdürdüğü Anıt Zeytin Ağacı Projesi, farklı bir mecra kullanımıyla insanlara tanıtıldı.
Bir Anti-Black Friday kampanyası: “Efsane indirimde değil, duruşundadır…”
Black Friday’de markaların toplulukları indirimlerle alışverişe çağırmasına hepimiz aşinayız. Öyle ki bir günden bir haftaya dönüşen alışveriş günleri kimi markalarca tüm Kasım ayına yayılan bir iletişim çalışmasına da dönüşüyor. İçinde bulunduğumuz bu alışveriş günlerinde sosyal medyadan billboardlara kadar her yer alışveriş çağırısıyla dolup taşıyor… Tüm bunların aksine Bego Jeans’in önderliğinde başlatılan #TEMİZMODAHAREKETİ, her sene “Black Friday”, “Şahane Cuma” veya “Efsane Cuma” adıyla tüketim çılgınlığını tetikleyen markalara, tüketiciler adına “Black Friday ile Bana Gelme!” diyerek çağrıda bulunuyor. Üstelik bu çağrı 10 Milyon TL’yi bulan reklam alanlarına tek bir kuruş ödemeden hayata gerçekleşiyor… Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.