Sürdürülebilir Kalkınma Hedeflerinden “Sorumlu Tüketim ve Üretim” alanına odaklanan ve sürdürülebilir bir dünya için çalışan Nivogo, Kasım ayındaki tüketim çılgınlığına, sürdürülebilirliğin önemine ve dünya için gerçek fırsatlara dikkat çektiği “Döngüsel Kasım” Farkındalık Filmini dijital mecralarda yayınladı.
Araştırmalara göre, Black Friday’de satın alınan ürünlerin yüzde 80’i çöplüğe gidiyor veya yakılıyor. Oben Alkan’ın anlatımıyla çekilen “Döngüsel Kasım” Farkındalık filminde, Black Friday zamanında insanların “fırsatlar kaçacak” korkusuyla ihtiyaçtan fazla aldığı ürünlerin dünya üzerindeki etkisine dikkat çekilirken, dünyamız için gerçek fırsatların neler olduğunun altı çiziliyor.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Nivogo
Reklamveren Yetkilileri: Tunahan Kafa, Nisa Şar, Koray Çakırman, Ece Hasgül
Kreatif Ekip: Nivo Creative Studio
İletişim Ajansı: Gravital İletişim
Prodüksiyon: FOK Project
Yürütücü Yapımcı: Caner Gözübüyük
Yönetmen: Tuğçe Kep
Görüntü Yönetmeni: Uğurcan Akın
Yapım Amiri: Baran Davutoğlu
Sanat Yönetmeni: Egehan Eren
Grafik Designer: Beyza Hisli
Sound Designer: F. Can Erdoğan
Post Prodüksiyon: FOK Project