Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Koleksiyon dijital iletişim çalışmalarını Clockwork’e emanet etti
50 yılı aşkın süredir dünya çapında mobilya tasarımlarına ve projelere imza atan Koleksiyon, yeni iletişim döneminde web sitesinin tasarım, UI/UX geliştirme ve yazılım çalışmaları için Clockwork ile çalışacak.
Clockwork, web sitesinde Koleksiyon markasına uygun bir tasarım dili yaratırken bir yandan da yazılım tarafında bir dünya markasına yakışacak geliştirmeler gerçekleştirecek.
Golin’e yeni marka
Antalya’nın köklü girişimcisi Kilit Şirketler Grubu’nun turizm ve otelcilik alanındaki yatırımı Kilit Hospitality Group (KHG), dünyanın önde gelen iletişim danışmanlığı ajanslarından Golin İstanbul ile yeni bir iş birliğine imza attı.
Golin İstanbul, Kilit Şirketler Grubu bünyesindeki KHG, Nirvana Hotels, Cosmos Theatre, Crystal Hotels ve markalarına stratejik iletişim danışmanlığı çatısı altında kurumsal iletişim, konu ve etkinlik yönetimi, sosyal sorumluluk ve medya ilişkileri konularında hizmet verecek.
Petrol Ofisi yoluna Purpose Ajansı Marjinal Porter Novelli ile devam ediyor
Petrol Ofisi Grubu, 360 derece stratejik iletişim danışmanlığı hizmetleri sunan Purpose Ajansı Marjinal Porter Novelli ile anlaştı.
BBL, iletişim ajansını belirledi
Avrupa’nın ve Türkiye’nin en büyük yayıncı topluluğu ve ülkemizin önde gelen espor kulüplerinden olan BBL, iletişim çalışmalarını Walther Kranz’a emanet etti. Walther Kranz, BBL’in stratejik iletişim, kurumsal iletişim, medya ilişkileri, kriz iletişimi ve dijital pazarlama olmak üzere iletişim süreçlerini yönetecek.
Yerel ve global markalara hizmet veren Walther Kranz’ın portföyünde Albaraka Türk, A1 Capital, Globelink Ünimar, Kriptomeda, İstanbul Portföy, Logo Ventures, TechOne VC ve Twozero gibi markalar yer alıyor.
“Lider Türkiye” Ajanda PR ile anlaştı
Habertürk TV’de başlayacak olan Türkiye’nin ilk siyasi yarışma programı “Lider Türkiye”, iletişim çalışmaları için Ajanda PR ile el sıkıştı.
Sunuculuğunu ünlü stratejist ve araştırmacı Faruk Acar’ın üstlendiği “Lider Türkiye” programı ile anlaşan Ajanda PR, markaya lider iletişimi, medya ilişkileri, kriz iletişimi, kurumsal sosyal sorumluluk iletişimi, etkinlik yönetimi, dijital iletişim, sponsorluk yönetimi alanlarında hizmet verecek.