21. Altın Pusula heyecanı başlıyor
İletişim sektöründe 50. yılını kutlayan Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) tarafından bu sene 21’incisi gerçekleştirilecek olan “Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri”ne başvurular başladı. Yarışmaya projeleriyle katılmak isteyen kuruluşlar, 30 Aralık tarihine kadat www.altinpusula.org sitesinden başvurularını yapabilecek, proje dosyalarını ise 27 Ocak tarihine kadar sisteme yükleyebilecek.
21. Altın Pusula’da büyük ödül, jüri özel ödülü ve kategori ödüllerinin yanı sıra “Betûl Mardin Geleceği Şekillendiren Liderler Ödülü” ve “Alâeddin Asna Kurumsal Sorumlulukta Tutarlılık ve Süreklilik Ödülü” adı altındaki özel ödüller, bu yıl yedinci kez, Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı – UNDP iş birliğiyle verilen “UNDP Özel Ödülü” on birinci kez, TÜHİD – KAGİDER işbirliğiyle verilen “TÜHİD – KAGİDER 1e1 Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Ödülü” altıncı kez verilecek. Ayrıca Business For Goals iş birliğiyle verilen “B4G Özel Ödülü” de Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları ile uyumlu iş modeline örnek projeye bu yıl üçüncü, TÜHİD – SEDEFED – Sektörel Dernekler Federasyonu iş birliği ile verilecek “SEDEFED Özel Ödülü” de ikinci kez takdim edilecek.
“Aynı heyecanla sürdürmek bizim için onur verici”
TÜHİD Yönetim Kurulu Başkanı İpek Özgüden Özen Altın Pusula ile ilgili yaptığı açıklamada “Her yıl sektörümüzün ulusal ve uluslararası gelişmelerine göre güncellenen, sürdürülebilirliğini kanıtlamış, etik değerlere önem veren ve kapsayıcı bir program olan Altın Pusula’nın bu yıl 21’incisini gerçekleştireceğiz. Bu yıl 50. yılını kutlayan Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) tarafından 20 yıldır düzenlenen Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri, iletişim sektörünün ülkemizdeki en prestijli ödül programı olarak kabul ediliyor. Böyle değerli bir yarışmayı düzenlemek ve aynı heyecanla sürdürmek bizim için onur verici. Bu kapsamda tüm iletişim projelerini Altın Pusula Ödül Programı’na davet ediyoruz” dedi.
İletişim fakültesi öğrencileri de başvuru yapabilecek
Genç iletişimciler kategorisine ise İletişim Fakültesi’nde okuyan lisans, yüksek lisans öğrencileri ve meslek yüksekokul öğrencileri, “Sürdürülebilirlik Temalı Projeler” ile bireysel veya ekip olarak katılabilecek. Türkiye’deki özel, kamu, sivil toplum kuruluşlarının, çok uluslu şirketlerin, iletişim ajanslarının ve üniversitelerin yoğun katılımıyla gerçekleşen 20. Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’ne 283’ü kurum, 93’ü Genç İletişimci Projesi olmak üzere 21 ana ve 27 alt kategoride 400’e yakın proje başvuruda bulunmuştu.
21. Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’nin değerlendirileceği kategoriler ise şöyle:
- Kurumsal İletişim
- Gündem Yönetimi
- Kurum İçi İletişim
- Pazarlama İletişimi ve Bütünleşik Pazarlama Projeleri
- Kriz İletişimi
- Etkinlik Yönetimi
- Kurumsal Sorumluluk Dijital İletişimi
- En İyi Uygulama Örnekleri
- Süreklilik/ Sürdürülebilirlik
- Sivil Toplum Kuruluşları
- Kamu Kuruluşları
- Sponsorluk İletişimi
- Finansal Hizmetler ve Yatırımcı İlişkileri
- Kurumsal Raporlar
- Kurumsal Yayınlar
- Medya İlişkileri
- Uluslararası Proje/Kampanya
- Türkiye Markası Ödülü
- Pandemi Döneminde Yapılan İletişim Projeleri
- Kategori Dışı Projeler
- Dijital Oyun
- Metaverse
- Festivaller ve Genç İletişimciler