İkinci 10 yılında yeni nesil 365 Derece
Farklı düşünmenin, fark yaratmanın ve ortaya çıkardığı farkı korumanın önemini misyon edinen kreatif strateji ajansı 365 Derece, yönetim ekibine dahil ettiği alanında uzman isimler ile “ikinci 10 yılımıza hazırız” dedi.
MMA Global ve WARC iş birliğinde her yıl medya ve reklamcılık sektörünün en iyi bağımsız ve network ajanslarını belirleyen “MMA Smarties Business Impact Index”te tüm Avrupa kıtasının en iyi 15. ajansı olan 365 Derece; gelişmeye, yenilenmeye ve dönüşmeye devam ediyor.
Geçtiğimiz 10 yıl boyunca hizmet verdiği markaları arasında Çaykur, Beşiktaş Kartal Yuvası, Mc Vitie’s Biscuits, Yolcu360, Paynet, Medical Park Hastaneler Grubu, Liv Hospital, Kale Kilit Endüstri Holding, Kastamonu Entegre Holding, MNG Kargo, Roche, İstanbul Altın Rafinerisi gibi birçok farklı sektörden, iletişimlerinde nokta atışı uzmanlık gerektiren referanslar bulunan 365 Derece ikinci 10 yılına yönetim kadrosundaki değişimlerle hazır olduğunun altını çizdi.
Atıf Hoca’nın Not Defteri artık 365 Derece’de!
2011 yılında kurulan 365 Derece kendisini sadece dijital veya kreatif bir ajans olarak değil, “kreatif strateji ajansı” olarak konumlandırıyor. Ajansın tanımlayıcı kavramlarından olan stratejinin liderliği, bu dönüşüm sırasında çok değerli bir ustaya emanet ediliyor.
Pazarlama sektörünün yanı sıra akademisyenliğiyle de öne çıkan, yüzlerce şapkası arasında reklamcılık, pazarlama, işletme ve iletişim bilimleri bulunan Prof. Dr. Ali Atıf Bir; yıllardır biriktirdiği deneyim ve know-how’ını 365 Derece markaları için oluşturulacak yeni strateji çalışmalarının lideri olarak ortaya koyacak.
CRM deyince akla gelen ilk isim…
Markalarının deneyim yolculuğunun tasarlanmasında değişmez bir rol oynayan 365 Derece, konu müşteri deneyimi olduğunda direksiyonu günümüz pazarlama ve akademi çemberlerinin ilk akla gelen isimlerinden Dr. Uğur Özmen’e bıraktı.
Price Waterhouse Consultancy’de iş hayatına başlayan ve ardından hepsi hizmet sektöründe yer alan danışmanlık, deniz acenteliği, eğitim, leasing ve bireysel bankacılık branşlarında 30 yıla yakın çalışan Dr. Uğur Özmen, farklı sektörlerde “Türkiye’de ilk” olarak anılan projelere imza atan ekiplerde yer aldı. Dr. Uğur Özmen; yönetim danışmanlığı, ürün geliştirme ve pazarlama konusundaki bilgileriyle 365 Derece markalarının deneyim yolculuğu kurgularında fark yaratacak.
Dijital dünyanın öncüsü: Samet Ensar Sarı
Türkiye’de dijital reklamcılık tarihindeki sayılı global ortaklık hikayelerinden birine sahip olan ve fikirlerinin yer aldığı markalarda geri dönüşü yüksek sonuçlar aldıran, iletişim ve pazarlama odaklı ödüllü projeler ve modeller geliştiren Samet Ensar Sarı, 365 Derece’nin dijital yetkinlik yelpazesini güçlendirmesine destek verecek. Ajans bünyesindeki markaların, özellikle dijital yolculuklarında doğru adımları atmaları konusunda yol gösterici olacak Samet Ensar Sarı; 2016’da global pazarlama grubu ALTAVIA tarafından satın alınan Dekatlon Buzz’ın kurucu ortaklığını yapmış olmasının yanı sıra, son dönemin stratejik kavramlarından “kişisel markalamayı” ilk ve en kapsamlı çerçeveyle masaya yatıran That’s Me! ajansının da ortağıdır.
365 Derece’ye 365 derece deneyimli lider!
25 yıl boyunca çeşitli bir çok sektörün, Turkcell, Vestel, Ds Damat ve Yurtiçi Kargo gibi öne çıkan şirketlerinde pazarlama, marka yönetimi, satış, müşteri kazanımı, marka ortaklıkları ve sadakat yönetimi bulunan disiplinlerinin yanı sıra, global pazarlama faaliyetleri ve prodüksiyon alanındaki etraflı deneyimiyle 2021 yılından bu yana 365 Derece CMO’su olarak görev yapan Serdar Kavramış, 365 Derece’nin ikinci 10 yılında yetkinliklerini CEO olarak ortaya koymaya devam edecek.