Unstereotype Alliance üyesi olan ve reklamda toplumsal cinsiyet eşitliği için kalıp yargılarla mücadele etme taahhüdünde bulunan Selpak, bir parkta baba ve kızın beraber geçirdiği keyifli anlara tanık olduğumuz film ile Selpak Pamuk Katkılı Mendil’in özelliğine vurgu yapıyor. Filmde baba, hapşıran kızının yardımına Selpak Mendil ile koşarken “Bu hayatta en iyiye ihtiyaç duyduğumuz anlar var. Ve o anlarda en hassas bünyelerin bile yardımına koşan en yumuşak kalpli kahramanlar!” dış sesi duyuluyor.
“En yumuşak mendile ihtiyaç duyduğun her an, en iyisi Selpak Kullan” mesajıyla yayınlanan reklam filmi, Selpak Pamuk Katkılı Mendil’in en yumuşak mendil olduğunu vurguluyor.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Eczacıbaşı – Selpak
Reklamveren Ekip: Bilge Çiftçi, Ayhan Arıcı, Ayşe Didem Tezelman, Emirhan Arslan, Ayşen Akalin, Burcu Vural, Zeynep Güner, Merve Erkaya, Aylin Demirler
Reklam Ajansı: Rafineri
VP Creative: Ayşe Bali
Yönetici Kreatif Direktör: Kerim Gürsel
Yaratıcı Grup Başkanları: Tolga Suna, Uğur Matban
Yaratıcı Ekip: Jbid Boyacıyan, Gizem Özöver, Gözde Gözükırmızı, Songül Karakoç, Onur Subaşı
Stratejik Planlama Direktörü: Can Çalışkan
Ajans Prodüksiyon: Şafak Serter, Açelya Ülkümen, Aysu Kılıç
Prodüksiyon Şirketi: Octopus
Yönetmen: Tolga Evgüzel
Post Prodüksiyon Şirketi: 1000Volt
Müzik: Jingle House