Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Brandefense, iletişim ajansını belirledi
Türkiye’de ve yurt dışında markaların itibarlarını siber tehditlere karşı koruyan Brandefense, iletişim çalışmalarını Walther Kranz’a emanet etti. Walther Kranz, Brandefense’in stratejik iletişim, kurumsal iletişim, medya ilişkileri ve kriz iletişimi olmak üzere iletişim süreçlerini yönetecek.
Hunca’nın tercihi Brandlift oldu
Group DP çatısı altında faaliyet gösteren Brandlift, Türkiye’nin ilk ve en köklü kozmetik firmalarından biri olan Hunca ile sosyal medya yönetimi konusunda anlaşmaya vardı.
Reklam sektöründe kreatif, medya ve UX/UI tasarımlarıyla müşterilerine 360 derece hizmet sunan Group DP’nin dijital iletişim ajansı Brandlift, Hunca ile sosyal medya yönetimi çalışmalarıyla yoluna devam edecek.
Ajanda PR’da yeni marka: Papary
Tüm dünya markalarını bünyesinde barındıran Lazer Optik, kendi tasarımı olan Papary markasının iletişim çalışmaları için Ajanda PR ile anlaştı.
Papary Gözlük ile anlaşan Ajanda PR markaya; kurumsal iletişim, lider iletişimi, medya ilişkileri, kriz iletişimi, kurumsal sosyal sorumluluk iletişimi, etkinlik yönetimi, dijital iletişim, sponsorluk yönetimi alanlarında hizmet verecek.
Yıldırım Vakfı’nın iletişim ortağı 1 İletişim oldu
Cinsiyet eşitliği, eğitim ve gençliğin gelişimi alanlarında sosyal sorumluluk projeleri yürüten Garip & Zeycan YILDIRIM Vakfı, iletişim çalışmalarını yürütmek için 1 İletişim’i seçti.
Halkla ilişkiler sektörünün deneyimli ajansı 1 İletişim, Yıldırım Vakfı’nın yürüttüğü sosyal programların medya, sosyal medya, dijital kampanyalar gibi iletişimin ihtiyaç duyulan her alanında çalışmalarını yürütecek.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.