Influencer’lardan az kullanılmış ürünler satışa çıktı…
sahibinden.com’un 16 Aralık’a kadar devam edecek olan İkinci El Alışveriş Festivali’ne influencer’lardan rağbet var. Kullanmadığı ürünleri satmak isteyenlerle, ihtiyacı olan ürünleri almak isteyenleri buluşturan festival kapsamında alışverişçiler; Umut Eker’in jean ceketine, Cansu Dengey Acar’ın dönencesine, İrem Akdemir’in piliseli elbisesine sahip olabilecek. Böylece ürünlerin kullanım döngüsü uzatılacak…
sahibinden.com’un İkinci El Alışveriş Festivali başladı. Sosyal medyanın sevilen isimlerinden Cansu Dengey, Hakan Kütahya, İrem Akdemir, Merve Özkaynak, Umut Eker ve daha birçok ismin ürünlerini satışa çıkaracağı İkinci El Alışveriş Festivali 16 Aralık’a kadar devam edecek. Festival kapsamında “İkinci El & Sıfır Alışveriş Kategorisi”nde en az 5 ilan vererek çekilişe başvuran kullanıcılar; 5 adet iPhone 13, 25 adet İkinci Nesil Apple Airpod Kulaklık veya 50 adet 1.000 TL’lik Migros Dijital Alışveriş Kodu hediyelerinden birini kazanma şansı yakalayacak. 2 milyonun üzerinde aktif ilanın yer aldığı “İkinci El & Sıfır Alışveriş Kategorisi”nde ilan verilen eşyaların “Giyim”, “Anne Bebek veya Ev Dekorasyonu” alt kategorilerinde olması durumunda ise çekiliş hakkı ikiye katlanacak. Çekilişi kazanan şanslı isimlerin listesi 28 Aralık tarihinde yayınlanacak.
İkinci el kullanımı hem eşyanın hem de dünyanın ömrünü uzatıyor
sahibinden.com İkinci El Alışveriş Festivali ile kullanıcıları ikinci el kullanımına teşvik etmeyi amaçlayarak eşyaların yeniden kullanıma kazandırılmasına dikkat çekiyor. Pazaryeri, ikinci el kullanımını yaygınlaştırmanın sürdürülebilirliğe katkısını vurgulamak içinse iki yıldır “İkinci Elin Sürdürülebilirliğe Katkısı” raporunu yayınlıyor.
Dünya hızlı tüketim ürünlerinden vazgeçerken Türkiye dört elle sarılıyor
NielsenIQ’nun araştırmasına göre FMCG (hızlı tüketim ürünleri) pazarı dünya genelinde hacimsel olarak daralma kaydederken Türkiye pozitif olarak ayrışıyor. Zira pazarın 2022 yılının ilk 8 ayında yüzde 74’lük bir ciro büyümesi kaydettiği görülüyor. Büyümeyi sırtlayan kategorilerse atıştırmalık ve içecek grupları.