Mixx Awards Türkiye 2015 için geri sayım başladı
Interactive Advertising Bureau’nun Türkiye merkezi IAB Türkiye tarafından 6. kez düzenlenen MIXX Awards Türkiye için başvurular başladı.
Ajans ve reklam verenlerin 8 Ocak 2016 tarihine kadar başvuru yapabileceği MIXX Awards Türkiye’de yarışmanın kazananları başarılarını uluslararası arenalarda da duyurma fırsatı bulacak.
MIXX Awards’ta başvurular, pazarlama ve iletişim dünyasının seçkin isimlerinden oluşan jürinin yaptığı değerlendirmeler sonucunda ödüllendiriliyor.
Temel hedefi, dijital reklamları hedef-sonuç ilişkisiyle incelemek, yaratıcı düşünceyi performansla birlikte değerlendirmek olan MIXX Awards’ta; “Araç, Yöntem ve Platformlar” ve “Stratejiler ve Hedefler” ana başlıkları altında toplamda 24 kategori bulunuyor.
Bu yılki reklam teması ‘Önce Dijital’ olan MIXX Awards’un Lider Destekçisi Sahibinden.com; Başarı Destekçisi MedyaNet olurken, sektör kuruluşları da MIXX’e katkıda bulunuyor. Reklam çalışmaları Karbonat tarafından yürütülen organizasyon; Gramofon, İltek ve Project House’un katkılarıyla gerçekleşiyor.