“Yılın İnovatif Ürünleri” başvurularında son gün!
Bu yıl altıncısı gerçekleştirilecek olan “Yılın İnovatif Ürünleri” araştırmasının saha süreci başlıyor. İnovasyon gücüyle fark yaratarak tüketicilerin kalbinde özel bir yer edinen markaları gözler önüne seren araştırma için son başvuru tarihi 26 Ocak Perşembe…
Bu yıl altıncısı gerçekleştirilecek olan “Yılın İnovatif Ürünleri” araştırmasının saha çalışması önümüzdeki günlerde başlıyor. Marketing Türkiye için YouGov Türkiye’nin gerçekleştirdiği “Yılın İnovatif Ürünleri” araştırması 2022 yılında öne çıkan marka ve ürünleri belirleyecek. “Yılın İnovatif Ürünleri” araştırmasında inovasyon gücüyle fark yaratarak tüketicilerin kalbinde özel bir yer edinen ürünler belirlenecek. Araştırma beyaz eşyadan gıdaya kadar 13 farklı kategoride yılın trendlerine de ışık tutacak.
Markalar araştırma sürecine aşağıdaki özelliklere sahip ürünleriyle başvurabilecek.
Başvuru Koşulları:
İsteyen firmalar aşağıdaki kriterleri dolduran SKU’lar ile yarışmaya ücretsiz olarak katılabiliyor:
- Lansmanı 1 Ocak 2022 tarihinden sonra yapılmış,
- Pazar dağılımı yüzde 20’nin üzerinde veya minimum yüzde 3 penetrasyona sahip,
- Tüketici tarafında daha önce karşılanmayan bir ihtiyaca inovatif şekilde cevap veren,
- Pazarda olan bir ürüne yeni koku/varyant/tat gibi bir yenilik ekleyen ürünler…
YouGov Türkiye ve Marketing Türkiye ekibi yukarıdaki şartların karşılandığını onayladıktan sonra katılım süreci tamamlanıyor. Son başvuru tarihi 26 Ocak …
Başvurularınızı [email protected] adresine gönderebilirsiniz…
Araştırmanın Metodolojisi:
Marketing Türkiye için YouGov Türkiye tarafından gerçekleştirilen “2022’nin İnovatif Ürünleri” araştırmanın saha süreci 1-7 Şubat 2023 tarihleri arasında kantitatif olarak yapılacak. Araştırmanın örneklemi; yüzde 50 kadın yüzde 50 erkek, 14-55 yaş arası katılımcılardan oluşacak. 1.000 kişinin katılımıyla Türkiye temsili bir dağılıma göre yaş, cinsiyet kotaları takip edilecek. Araştırma kapsamında katılımcılara çeşitli kategorilerden ürünler sunularak hangilerinin daha yenilikçi olduğu sorulacak.
Araştırma sonuçları önümüzdeki aylarda Marketing Türkiye mecralarından duyurulacak…