Togg sürpriz bir yöntemle ön siparişe açılıyor | Son 24 saatin gündemi
Dünyanın en etkili teknoloji etkinliği olan CES 2023’te Türkiye’nin yerli otomobili Togg da sergilendi.
Togg CEO’su M. Gürcan Karakaş otomobillerin seri üretimine başlandığını Mart sonunda ise başta Türkiye olmak üzere satışların başlayacağını belirtti. Şubat ayında ön siparişleri açılacak olan araçların ise ilk çeyreğin sonunda teslim edilmesi planlanıyor.
Karakaş, talebin çok yoğun olduğunu ancak sipariş teslimlerinde bireysel kullanıcıları önceliklendireceklerini belirtti.
Ancak marka ön sipariş sürecinde farklı bir yöntem izleyecek. Trumore platformu üzerinden yarışma ya da kura kazanmak koşuluyla ön sipariş verilebilecek.
Cumhuriyet’in 100’üncü yılına özel olarak üretilen ve açık artırmayla satışa açılacak olan NFT koleksiyonu ise 2023 adet akıllı cihazın ön siparişine katılma hakkı sunacak.
Cep telefonları taksitlendirmesinde BDDK’dan yeni düzenleme
Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK), cep telefonu alımı amacıyla kullandırılan tüketici kredilerindeki vade sınırına yeni bir düzenleme getirdi.
Karara göre “yenileme merkezi” veya “yetkili satıcı” niteliğinde olması kaydıyla yenilenmiş ürün niteliğinde olan cep telefonu alımlarında, kredi kartlarında taksitlendirme süresi herhangi bir tutar sınırı olmaksızın 12 ay olarak belirlendi.
Diğer taraftan, cep telefonu alımı amacıyla kullandırılan tüketici kredilerinde vade sınırının belirlenmesinde dikkate alınan 5 bin lira olan tutar 12 bin liraya çıkarıldı. Bu kapsamda, cep telefonu alımı amacıyla kullandırılan tüketici kredilerindeki vade sınırı, fiyatı 12 bin lira ve altında olan cep telefonları için 12 ay olacak. Söz konusu vade, 12 bin liranın üzerindeki cep telefonlarında ise 3 ay olarak uygulanacak.
Danone, Tikveşli, Eti, Nestlé ve Horizon hakkında haksız rekabet soruşturması açıldı
Danone, Tikveşli, Eti. Nestlé ve Horizon Gıda hakkında haksız rekabet soruşturması açıldı. Rekabet Kurumu şirketlerin, “Rekabetin Korunması Hakkında Kanun”unu ihlal edip etmediğinin tespit etmek için yürütülen ön çalışmada yeterli bulgu elde edildiğini belirtti.
Yanı sıra, Nestlé Türkiye’ye, distribütörlerinin yeniden satış fiyatını belirlediği, distribütörlerine bölge ve müşteri kısıtlaması getirdiği gerekçesiyle ayrıca bir dava daha açıldı. Elbette kurul kararıyla alınan soruşturma kararları, davaya konu olan şirketlerin kanunu ihlal ettiği ya da cezai yaptırımla karşı karşıya kaldığı anlamına gelmiyor. Tüm bunların netlik kazanması için soruşturma sürecinin tamamlanması gerekiyor.
LC Waikiki online alışverişlerde “yanlış” gönderdiği ürünleri tüketicisine hediye ediyor!
Perakende markalarının artık yalnızca fiziksel mağazalarında değil dijital mağazalarında sundukları deneyimlerle fark yarattığı bir dönemden geçiyoruz. Öyle ki pandemi döneminde ivmelenen online alışveriş artık tüm tüketiciler için değişmez bir alışkanlık haline geldi. Alışveriş yapılan platformun arayüzünden ödeme ekranındaki kolaylığa kadar pek çok farklı deneyim alanı olsa da LC Waikiki farklılaşma alanlarına bir yenisini daha ekleyerek “Artık hatalarımızın telafisini misafirlerimizden beklemiyoruz” diyor. LC Waikiki E-ticaret Genel Müdürü Ömer Barbaros Yiş’in Linkedin üzerinden yaptığı açıklamada gördüğümüz bu ifade, markanın artık tüketiciye yanlış gönderilen ürünlerin iadesinin talep edilmeyeceğini haber veriyor… Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.
“Yılın İnovatif Ürünleri” araştırması için başvurular başladı!
Bu yıl altıncısı gerçekleştirilecek olan “Yılın İnovatif Ürünleri” araştırmasının saha süreci başlıyor. İnovasyon gücüyle fark yaratarak tüketicilerin kalbinde özel bir yer edinen markaları gözler önüne seren araştırma için son başvuru tarihi 26 Ocak Perşembe…
Bu yıl altıncısı gerçekleştirilecek olan “Yılın İnovatif Ürünleri” araştırmasının saha çalışması önümüzdeki günlerde başlıyor. Marketing Türkiye için YouGov Türkiye’nin gerçekleştirdiği “Yılın İnovatif Ürünleri” araştırması 2022 yılında öne çıkan marka ve ürünleri belirleyecek. “Yılın İnovatif Ürünleri” araştırmasında inovasyon gücüyle fark yaratarak tüketicilerin kalbinde özel bir yer edinen ürünler belirlenecek. Araştırma beyaz eşyadan gıdaya kadar 13 farklı kategoride yılın trendlerine de ışık tutacak. Katılım şartları ile ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.