SuperFresh; sektöründe bir ilki gerçekleştirerek, ürünlerinin tarladan başlayan ve tabaklara ulaşan yolculuğunu ve üretim sürecine ilişkin tüm ayrıntıları ‘SuperFresh Bi’ Yolculuk’ isimli yeni iletişim kampanyasıyla tüketicilerle buluşturdu. Türkiye’nin sevilen şeflerinden Refika Birgül’ün yer aldığı kampanyada Hasat, Teknoloji, Güven, Çeşitlilik ve Lezzet başlıklarında SuperFresh ürünlerine dair merak edilen tüm sorulara yanıt veriliyor.
SuperFresh’in Refika Birgül sözcülüğünde hayata geçirdiği ‘SuperFresh Bi’ Yolculuk’ isimli belgesel serisi ve yeni reklam filmi, sosyal medya ve dijital platformlarda yayına girdi. Beş bölümden oluşan ve hasattan teknolojiye, ürün çeşitliliğinden lezzete varıncaya dek SuperFresh ürünlerine dair tüm merak edilenlerin yanıt bulduğu kampanyada, Refika Birgül’ün deneyiminden ve keyifli anlatımından yola çıkılarak dondurulmuş gıdalarla ilgili farkındalığın artırılması ve tüketicilere doğru bilgilerin ulaştırılması amaçlanıyor.
Reklam Künyesi:
Reklamveren: Kerevitaş – SuperFresh
Reklamveren Yetkilisi: Gülizar Öcal (CMO), Özlem Özçelik Savaş (Pazarlama Müdürü), Çağla Tuna (Marka Müdürü)
Reklam Ajansı: Wunderman Thompson
Yönetici Kreatif Direktör: Ümit Taşlı
Kreatif Direktör: Onur Kutluer
Art Ekip Lider: Burak Tozkoparan
Reklam Yazarı: Kadir Temir, Korcan Kuzucuoğlu
Art Direktör: Serdar Çelik
Marka Ekibi: Bahan Erşen, Betül Koçer
Sosyal Medya Ekibi: Zeynep Sarptır, Erçin Holoğlu, Cansu Acarçiçek
Stratejik Planlama Ekibi: Pelin Karagözoğlu
Ajans Prodüktörü: Deniz Akşit, Barış Tosun, Aysel Şahin
Yönetmen: Berat Tunç
Prodüksiyon Şirketi: PTOT
Post Prodüksiyon: İmaj
Müzik Yapım: Bedük – Deli Sesler