Deneyim kazanmak isteyen üniversiteliler 21. Unilever Ideatrophy’de yarışıyor
Her yıl düzenlenen ve heyecanla beklenen IdeaTrophy yarışmasıyla Unilever, pazarlama sektörüne ilgi duyan lisans ve yüksek lisans öğrencileriyle 21. kez bir araya gelmeye hazırlanıyor. Gençlere pazarlama projesi geliştirme sürecini yakından görme fırsatı sunan Unilever, bir geleneğe dönüşen yarışmasının 21. yılında öğrencileri Dove markası ile eşsiz bir deneyim yolculuğuna çıkarıyor. Eğlendirirken öğreten, deneyim ve ödüller kazandıran 21. Unilever IdeaTrophy’e başvurular 29 Ocak Pazar gününe kadar ideatrophy.com adresinden yapılabiliyor.
Üniversitelilerle buluşan 21 yıllık gelenek; Unilever IdeaTrophy
Türkiye’de öğrencilere yönelik en uzun soluklu yarışma olan Unilever IdeaTrophy, 21. yılında Dove markasının cilt temizliği ürünleriyle pazarlama dünyasının kapısını gençler için aralıyor. Pazarlama sektörünü daha yakından tanınmasına katkı sağlayan yarışma ile öğrenciler şirketin iç yapısını görürken proje geliştirme süreçlerinde rol alarak iş dünyasına da hazırlanma fırsatı yakalıyor. Öğrencilerin kişisel gelişimlerini desteklemeyi hedefleyen Unilever IdeaTrophy, yarışma süreci boyunca sektörün değerli isimleriyle dijital eğitimlere de yer veriyor.
Öğrencilere değerli kazanımlar sağlayan efsanevi yarışmada gençler, Dove’ın değer yarattığı cilt farkındalığı konusunda bakım ve ilginin gücüyle stratejiler geliştirmeye çağrılıyor. Süreç boyunca üniversiteliler hem ilham veren eğitimler ile pazarlama dünyasını daha yakından tanıma hem de geliştirecekleri kampanya fikirleri ile heyecan verici ödüller kazanma şansı yakalıyor.
Unilever IdeaTrophy hem deneyim hem heyecan verici ödüller kazandırıyor
21. Unilever IdeaTrophy’de kazananları heyecan verici ödüller beklerken, öğrencilerin iş hayatına geçiş sürecinde etkili olacak ödüller de bulunuyor. Unilever’da mentorluk, iş ve staj fırsatı sunan yarışmanın kazananları ayrıca Londra’da gerçekleşecek Unilever Future Leaders League yarışmasında da Türkiye’yi temsil etme hakkına sahip oluyor.
21. Unilever IdeaTrophy bu yıl üç kişilik takımlardan oluşuyor. “Amaç odaklı” bakış açısına dair görüşlerini paylaşarak başvuran üç kişilik takımlardan hak kazananlar, yarı finale kalıyor. Yarı finalden itibaren ise takımların Unilever Dove markasından alacakları bilgilendirme doğrultusunda yaratıcı pazarlama fikirleri geliştirmesi isteniyor. Yarı finale kalan takımlar yaratıcı pazarlama fikri geliştirirken Dove marka ekibinin desteğinden yararlanabiliyor, görüş ve tecrübeleriyle hem eğitici hem öğretici brief ve debrief süreç deneyimliyor.
Unilever Future Leaders League’de Türkiye’yi temsil etme hakkı, finalistler arasından Unilever Türkiye Yönetim Kurulu tarafından seçilen takıma veriliyor. Finalde ilk üçte yer almayı başaran takımlar da ayrıca Unilever ile mentorluk, iş ve staj fırsatlarının yanı sıra heyecan verici ödüller kazanma şansı yakalıyor.
Son başvuru 29 Ocak!
3 kişiden oluşan takımların yer alacağı yarışmanın başvuruları, Unilever IdeaTrophy resmi web sitesi www.ideatrophy.com üzerinden 29 Ocak Pazar gününe kadar gerçekleştirilebilecek.